Show je kinderaankopen

2+1 bij de Hema! Had al zoveel roze dus ik dacht gooi er eens wat variatie in :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Het was een hele bevalling, maar project ‘pimp my tweedehands Bugaboo’ is geslaagd!

Voor

Na

Edit: hahaha m’n man moest me er net op wijzen dat ik de bak er verkeerd om op had gezet. Kindje kijkt natuurlijk altijd naar jou i.p.v. hoe hij nu staat. Oepsie

19 likes

70549

Ijdele hoop hoor

2 likes

Netjes!

Wij hadden ook een tweedehands bugaboo. Met heel veel plezier gebruikt. Inmiddels is hij met ruim 2 jaar te groot ervoor dus deze gekocht:

shopping

En een achterzitje voor m’n fiets met bagagedragerverlenger erbij.

2 likes

Een paar hiervan besteld via Ali… Dus ben echt heel erg benieuwd of het wat is.

13 likes

Maxi cosi gekocht in de aanbieding, altijd fijn! Eigenlijk gekregen van oma, maar nu heeft oma dus geld bespaart en voel ik me minder schuldig over het bedrag :upside_down_face:

38

3 likes

Welke is dit? Ik moet er namelijk nog 1 :smile:

De maxi cosi pebble plus! Ik zag dat nu de nieuwe versie is, de pebble pro. Maar aangezien deze iets goedkoper is het beste uit de test kwam van de consumentenbond in 2018 hebben we voor deze gekozen.
We hebben geen isofix in ons oude autootje en dat is bij deze geen probleem.


Jurkje van Zeeman


Slaapzak van de Hema, die van bamboe zijn zo lekker zacht.




Allemaal van H&M

7 likes

M’n man is ineens bang dat we niet genoeg kleertjes hebben. :woman_shrugging: Hij is een beetje bang gemaakt door collega’s met baby’s geloof ik haha. Dus hebben een stapel kleertjes opgehaald bij vrienden maar dat is niet helemaal mijn smaak (veel ‘standaard’ jongenskleding met donkerblauw en drukkere prints), dus ik heb ook nog maar ff een goeie bestelling bij Zara geplaatst. Met onder andere dit;

16 likes

:heart: :heart: :heart:
Haha aaah das zo lief!! Je maakt m’n dag hoor.

2 likes

Bij de action! Het witte onderaan is een dekentje, 2 hoeslakens voor het matras en 3 spuugdoekjes!

12 likes

Wat leuk!

Dit als laatst gekocht voor het zoontje van een vriendin die jarig is:

11 likes

Laatste broekje is zooooo lief :heart_eyes:

1 like

Hier ook veel geel! Heb een hekel aan heel erg gender-bepaalde kleding, maar heb het zoveel cadeau gekregen door kraamvisite! Dus wellicht dat mensen je alsnog roze of blauwe dingen gaan geven zodra ze weten wat het is. :see_no_evil:

1 like

10 likes

Mine :heart_eyes: althans, officieel niet voor mij maar ik ga er sowieso nog twee maanden mee slapen haha.

15 likes

Die onderste heb ik ook voor R! Zo cute! :heart_eyes::revolving_hearts:

1 like

Ohh my zo lief!! Waar is deze van?

Ben niet @anon18050057 maar dit is een jellycat knuffel!

1 like