Show je kinderaankopen

Jellycat inderdaad :slight_smile: best duur, maar echt het zachtste dat je ooit gevoeld hebt. Je hebt hem ook in drie maatjes en kunt hem heel lief met z’n tentakels om de box heen wikkelen zodat ie blijft zitten.

1 like

Alvast voor aankomende zomer als ze weer met water gaat spelen en voor het strand enz

3 likes

Toevallig iemand die deze prenatal zonnebril verkoopt?

Influenced door @Mhysa sandalen voor als we naar het buitenland gaan. We blijven daar een tijd dus ze zal dan denk ik wel kunnen lopen.

9 likes

Oh die zijn ook echt leuk! Misschien koop ik nog wel een paar als ze goed bevallen :grimacing: Dichte schoenen zal ze daar toch niet (of heel weinig) dragen.

1 like

Bij de DM geweest!

2 likes

Besteld toen ik me verveelde in de auto :eyes: met 15% korting voor Koningsdag :ok_hand:t2:

10 likes

Love it!!

Heeft iemand hier weleens bij PatPat(.com) besteld? Ik zie die vaak op instagram voorbij komen en ze hebben er leuke spulletjes, maar het ziet er ook wel een beetje Alixpress achtig uit. Dus ben wel benieuwd naar de kwaliteit en of het überhaupt aan komt als je iets besteld. :sweat_smile:

1 like

OMG waaaaar???

Ik wil zo graag de puckababy 4 seizoenen nijntje slaapzak kopen. Maar ik vind t echt teveel geld. Dus keek ik naar n hydrofiele slaapzak van lodger maar ik krijg de puckababy niet uit mn hoofd :see_no_evil:

Monsjes.nl !!

2 likes

Beide zijn heel fijn. Puckababy is wel minder zomer proof, die van Lodger is daar geweldig voor.

Vrijmarkt juweeltjes :see_no_evil: ik vind het schattig als ze nog niet kunnen lopen haha. En ze kunnen deze rond de winter aan. Lekker warm.

11 likes

Mijn vrijmarktjuweeltjes voor maar € 2,50 bij elkaar. Helemaal in mijn nopjes.

13 likes

Ja, dat dacht ik al. J dr slaapkamer daar staat de zon op vanaf 12 uur dus dan moet ik echt wat dunners hebben in de zomer. Maar nu slaapt ze in een van de hema, met pyjama en lakentje en dekentje omdat ze t anders koud heeft dus ik weet t niet haha. Slaap er wel een nachtje over haha

Ah thanks! Ik denk dat ik dan wat pakjes bestel. Maar goed om te weten van die maten haha!

09
In plaats van een luiertas
24
Om hopelijk weer normaal op mijn zij te kunnen liggen :crossed_fingers:t2:
50
Mini luiertas ding voor aan het frame van de kinderwagen
05
Wagenspanner

Ennnn nog een hele berg bij de HEMA; to be continued :flushed:

5 likes

Allemaal tweedehands koopjes op een regenachtige rommelmarkt dit weekend :slight_smile:

7 likes

Alieexpress! Heb hem dus nog niet binnen. Ik heb een normaal (duur) voedingskussen maar dat lost mijn slaap probleem niet op, daarnaast steelt mijn man s’nachts het kussen om mee te spoonen :woman_facepalming:

Als je wilt kan ik laten weten hoe de kwaliteit is

2 likes

&

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet echt heb gekeken naar feedback/betrouwbaarheid van de verkoper. Je zult gegarandeerd bij andere verkopers hetzelfde kunnen vinden.

1 like