Show je kinderaankopen

Ja de baby heeft al genoeg kleding. Maar ja ik zit alleen thuis dus online shoppen en dan ook nog eens sale maken mij ontoerekeningsvatbaar…

Oh ja en ik had ineens zit in wat meer kleur :woman_shrugging:

11 likes

Wow mega leuk!!

Omg zo leuk!! Waarvan? Sorry voor het dubbelposten haha.

Thanks! :heart:
Besteld bij de webshop Orange Mayonnaise. De twee broekjes zijn van Noe & Zoë en die pantoffeltjes van +1 in the family. Allemaal in de sale gekocht + nog extra korting daar bovenop voor Koningsdag (die actie is t/m vandaag dus tip!)

Meeega leuke webshop met van die quirky wat gekkere merkjes. Normaal wat boven mijn budget maar zo dubbel in de sale wel echt de moeite waard!

1 like

:heart_eyes: Ik MOET nu naar de zeeman

2 likes

Ik heb vandaag dit boek gekocht en ik vind hem zo leuk :heart_eyes: er staan dus van heel veel landen in welke dieren er leven en uitleg over die dieren. Ik kijk er nu al naar uit om deze te lezen met E.


18 likes

Dat kind van mij gaat nog een hekel krijgen aan Nijntje:

C&A. Op 1 truitje na was alles met 50% korting.


Van elk eentje gekocht bij Zeeman.



En dit setje bij Hema, een nachthemd voor mezelf en een romper voor J. Als je me 5 jaar geleden had gezegd dat ik zo’n nachthemd zou kopen voor mezelf, had ik je voor gek verklaard. :see_no_evil: Maar ik vond hem nu toch wel leuk.

Edit: oh en nog een knisperNijntje bij Zeeman:

J had al een mintgroene maar dat ding zit zo vaak in de was, ze sabbelt en trekt dat ding helemaal kapot. Vond het dus geen overbodige luxe om er nog eentje te hebben.

5 likes

11 likes

activisme modus aan dit kan een jongen ook aan hoor :smiley:

activisme modus uit

2 likes

Ik heb dat witte rompertje, maar die zit zo gek? Het lijfje is heel lang, maar dat kruis is weer te klein. Zat bij babyzus echt veeeel te strak, terwijl ze helemaal niet zulke dikke benen heeft. Zo jammer. Met andere rompertjes van de zeeman nooit problemen.

Dat is ook gelijk het kutte van babykleding. Ik pas het nooit van tevoren, maar ruk de kaartjes eraf en gooi het in de was. Pas als ik het voor het eerst aantrek, merk ik of het goed zit :sweat_smile:

2 likes

Ik heb ze een maat te groot gekocht dus kan het nog niet testen. Ben benieuwd! Zo op het oog leken ze normaal.

Ze moest het wel aan van mij dus nu heb ik alleen het middelste knoopje dicht haha

6 likes

4 euries samen bij de Hema, score!

11 likes

Ik doe dat ook altijd en koop vaak ook nog eens dingen een maat vooruit, zo zonde als het dan niet blijkt te zitten :sweat_smile:

1 like

voor mijn 5 jarige zoon

2 likes

De eerste grote aankoop, een 2e hands Joolz kinderwagen. Ben nu 21 weken zwanger en ons nieuwe huis is nog niet opgeleverd. Echt lekker nestelen en shoppen kan nog niet :pensive: maar deze kon ik niet laten en gaat eerst nog even de opslag in.

9 likes

Dit mooie slaappakje van Oysho voor na de bevalling. Wilde mezelf graag iets leuks cadeau doen, voor als er een paar weken kamperen in bed staat te gebeuren :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Pampers 1+1 etos en rest bij hema!

3 likes

Van Hema en H&M. De jumpsuit met grapefruits hebben we ook al met bananenprint :see_no_evil:

En omdat alle lades en keukenkastjes worden opengetrokken en leeggegooid:

:thumbsup:

9 likes

Schoenen en een hockeystick. Verder wil ik m’n eigen sport helemaal niet opdringen aan d’r hoor :eyes:

18 likes