Show je kinderaankopen

Die schoentjes!!:sob::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Voor het eerst zelf wat gekocht.

16 likes

Søstrene Grene had super leuk kinder beddengoed (ook voor wiegjes). Uit m’n hoofd iets van 10/11 euro.

15 likes

Een wieg en ledikantlaken van Meyco.

Oh en heb een aantal verschillende tricotstofjes gekocht en broekjes van gemaakt. :smiling_face_with_three_hearts:

34 likes

Oh leuk!! Heb je hier een patroon van? :slight_smile: Ik zou super graag m’n naaimachineskills weer upgraden en babybroekjes lijken me een goede om op te oefenen.

1 like

Wat leuk! En super knap.

1 like

Hockey kutje!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Gave hockey stick! Ik mocht nooit op hockey, maar was er wel goed in. Was zo jaloers op de meiden die dan op de fiets met hun hockey stick naar het sportveld gingen. :see_no_evil:

Deze voor D! :heart: Van de prenatal

16 likes

Matchy Matchy met D! :heart:

1 like

Oooh die is zo leuk he. Moest net even een bestelling ophalen bij prenatal en heb me echt in moeten houden niet de halve nieuwe collectie van sweet petit mee te nemen🤭

1 like

Ik wil deze voor D!

1 like

Please zeg me dat ze deze niet alleen tm maat 68 hebben!! Mijn dreumes in maat 80 moet deze gewoon Hebben!

Een lamp voor op de babykamer. De originele Nijntje lamp vond ik veel te duur dus heb me rot gezocht naar een namaak :flushed:

3 likes

5 likes

Heb je ook op marktplaats gekeken? Daar heb ik een echte voor een goede prijs gescoord!

Had ik niet aan gedacht! Stom eigenlijk. Maar deze kost gelukkig maar 32 euro dus ook wel erg goedkoop. En hij heeft wel een echt gezicht zeg maar, de meeste namaak hadden een rare mond.

Super leuk toch! Goeie koop :slight_smile:

En anders, op naar marktplaats! Ik wil hem nu wel graag hebben :nerd_face:

1 like

Ohhh heb ik ook, is zo leuk!!

1 like

Denk je dat er genoeg ruimte is om dingen over 2 kindjes in op te schrijven?
Ik wil ook graag iets van een babyboek om dingen in vast te leggen, maar kan niets vinden over hoe de binnenkant er uit ziet.

Hij zit al in mijn winkelmandje, dankjewel!

1 like