Show je kinderaankopen

Ben jij mijn collega? Die heeft er pas een opgehaald ook via marktplaats :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hmm lastig, denk wel dat t moet kunnen! Staan ook dingen in als: wat kostte een pak melk en welke liedjes werden veel gedraaid. Heb ff wat foto’s gemaakt.

4 likes

Ah lief, dankjewel! Moet wel lukken denk ik inderdaad!

Uv Shirtje. De enige goedkopere die ik mooi vond (geel gestreept van h&m) was uitverkocht, dus dan maar laten influencen :see_no_evil:

6 likes

Mooi! Waar is deze van?

Beach&bandits

De octopus via Ali!

Waar die op zit is voor mij uiteraard :roll_eyes:

14 likes

Tof! Heb je een linkje?

Haha jawel, maar nog even geen shakies voor d’r hoor!

@inezweski yes!

€ 4,35 | 1 pc 18/40/60/80 cm Konijn haar grote octopus pop octopus Knuffels baby zachte tentakels

4 likes

Ze moet nog geboren worden (anytime now), maar kon deze vintage pareltjes niet laten liggen.
Alvast op de groei zeggen we dan maar haha.


14 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

OMG wat leuk zeg!! Ik ben volgens mij nog nooit een kringloop of vintage winkel met baby kleding tegen gekomen. Waar heb je dit vandaan?

1 like

Supergaaf!
Hoeveel cm is de jouwe? (OMG zo uitgetypt ziet die zin er heel raar uit)

En een domme vraag maar is het echt van konijnenhaar? In de omschrijving staat het maar verder lees ik niets over konijnen…

4 likes

De mijne is 60 cm haha!

Ik weet niet of het echt konijnenhaar is… moet ik straks ff op t labeltje kijken, als dat erop zit… ik hoop t niet …

Nee was iemand in het China webshop-topic die het uitgezocht had, geen konijnenhaar. Gevalletje rare Ali vertaling :sweat_smile:

3 likes

ZO lief he :heartpulse:
Ik zoek me ook echt een ongeluk naar vintage babykleding haha, lang leve m’n verlof. Maar meeste succes nu op Etsy (bovenste), Instagram (tweede via Sep7ember), Marktplaats en de IJhallen.

Jij gefeliciteerd met je baby boy!! :herb: Ik las het in het WJEKW-topic maar zo druk daar dat ik het niet bijhoud met reageren haha. Lekker genieten nu!

Dank! Dan ga ik er ook eentje bestellen.

Thanks, ik ga ze ook checken!

En bedankt, het is zo enorm genieten met die kleine man :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes


Zara, nu de zon nog🤷🏼‍♀️

12 likes

7 likes