Show je kinderaankopen

Ja dat idee had ik ook, maar wel een mooie grote zak :joy:. Wil je even laten weten of het wat is als je hem binnen krijgt?


Ben pas 7 weken zwanger maar kan me nu al niet meer inhouden :see_no_evil:

11 likes

Ik herkende de winkel meteen omdat J het bovenste truitje ook heeft. :heart_eyes: Alleen vindt Lidl alles wat niet roze is meteen jongenskleding dus J’s halve garderobe is zogenaamd voor het verkeerde geslacht. :joy:

2 likes

Even lekker onder werktijd geshopt. Kan gewoon als je thuis werkt en het bijna kerst is!

Rompertje is fantastisch. Van trixie en kleur is een zachte roest-oranje tint. Niet roze zoals op deze foto lijkt. Verder hydrofielen (panter print ding is ook een hydrofiele doek) en newborn speentjes.

10 likes

Ohhhh die romper!

1 like

44
(zonder haarbandje)

En nog een heerlijk wit polkadot mini rompertje van Arket! Maak ik nog even een foto van.

8 likes

Oeh mooi! Waar heb je de hydrofielen vandaan?

Thanks! Ik heb alles bij Jut en Juul gekocht, winkeltje hier in Leiden maar hebben ook een webshop! De panterprint is van Liewood en die drie grijstinten van Konges Slojd (?).

1 like

2 nieuwe boekjes. Eigenlijk omdat ik geen verzendkosten wilde betalen. Maar toen zag ik 2 leuke, dus prima haha

9 likes

Hoera voor H&M sale!


Oh en ik heb een nieuwe luiertas gekocht die makkelijker op mijn rug kan en aan de kinderwagen.

Nadat ik 1093203902 keer een reclame op FB voor deze voorbij zag komen, ben ik verder gaan kijken. Staat 'ie dus ook gewoon op Ali Express. Daar heb ik hem voor 18 euro gekocht en hij is al binnen. Het is echt een fijn, stevig ding.

8 likes

Ook precies dezelfde foto :see_no_evil:

Wel heel handig zo’n rugzak!

1 like

Echt hoor. Te vaak heb ik met een vrij volle luiertas over mijn schouder gelopen. Doe daar nog een eigen schoudertas bij en je bent bijna een pakezel. Deze rugzak is praktisch en er past veel in.
Op Ali Express staat hij ook nog onder andere namen en merken maar de tas lijkt steeds hetzelfde.

Ik vind die website van Ukkies trouwens vrij shady. Op FB vragen veel mensen ‘ik heb mijn tas al 3 weken geleden besteld, waar blijft hij?’ en dan reageren winkelmedewerkers met de melding dat het nog door de Black Friday-drukte komt. Lul niet, die tassen moeten gewoon uit China komen.
Mijne was met een week binnen trouwens, maar die is vanuit Schiedam verstuurd ipv uit China.

2 likes

Ja deze tas heb ik ook, ook via Ali. Lijkt me een ideaal ding en ook echt mooi materiaal vond ik!

1 like

Zo leuk!! Waar komen beide vandaan?:grin:

Omdat we aankomende week naar center parcs gaan!

9 likes

:relaxed: Broekje van de H&M en pyjamaatje via vintage winkeltje hier in de buurt, geen label.

1 like

55

Kon niet slapen, dus even losgegaan in de webshop van Lidl (zoooo leuk!)

3 likes

Haha ook hier weer bekende items voor mij. Schattig hè? Dat vestje met berenoortjes is zo lief. :heart:

1 like

Zara sale <3


7 likes

image

Zara sale …

3 likes