Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Oh dit klinkt goed. Ik ben ook niet helemaal overtuigd dat dit écht nodig is… want we redden het ook prima met gekookt water etc. Maar een tweeling hier, dus elk apparaat waarmee we wat tijd kunnen besparen is welkom :sweat_smile:.

En inderdaad onder het mom van straks weer doorverkopen gekocht. Zoals bij vrijwel alle babyspullen denk ik.

1 like

De haai staat ongetwijfeld op bladzijde 8 :grin:

2 likes

Oh help … ik heb de trui ook én al gewassen, maar een maatje kleiner past 'ie niet dus ben benieuwd dan haha!

Bij mij is hij volgens mij niet gekrompen, hoor. Al een aantal keer gewassen (30 graden).

1 like

Ohhh dat zwarte jurkje met bloemetjes in het midden, van HEMA, had J ook. Inmiddels te klein maar zo’n leuk jurkje. :heart:

1 like

@Zitzak jij had dit toch ook? De baby espresso machine

2 likes

Hier ook een tweeling en echt veel plezier gehad van dat ding! Tip: maak hem wel elke week schoon. Hebben een paar keer gehad dat er te weinig poeder bij het water kwam doordat de doorgang beetje dichtgeslibt was en de verhouding daarom niet goed meer was :grimacing:

Edit je was me net voor @Taartje

2 likes

Niet gekocht maar omg. Het is dat ze echt genoeg heeft…

14 likes

Zoooo leuk, zeker bij kleine kindjes! Heb die ook gezien en dan voel ik meteen een soort van knauw in mijn onderbuik. :speak_no_evil:

1 like

Voor de ‘bonuskinderen’ :sweat_smile:

18 likes

Niet echt een kinderaankoop, maar wel een kinderkamer aankoop :grin: Maar dan tweedehands voor €40,-. Helemaal blij!

En heb een Vinted pakketje met babykleding met verschillende maten net opgehaald. 16 onderdelen voor €20 en ziet er nog als nieuw uit. Echt zo chill

11 likes

Oh deze hebben we al een jaar staan in de woonkamer. S is er echt dol op. Niemand mag op z’n stoel. Ook z’n knuffels niet, haha. Het is echt zijn territorium en zit erop als een king.

3 likes

!

De dr martens 2e hands maar helaas nog wel te groot

24 likes

Zou dit zelf ook allemaal dragen :ok_hand:

5 likes

Vet leuke spullen gekocht:

17 likes

Zara?

Yes! Alles

1 like

24 likes

Wij hebben ze ook. Zo lief

1 like

En @Wonderland is het leer een beetje soepel? Ik vind ze zooo leuk staan maar weet nog wel wat een blaren ik er zelf van kreeg :woozy_face: