Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Nou we krijgen er eentje als kraamcadeau van mijn ouders :see_no_evil: New born set nemen we wel over, voor die paar maanden hoeven ze geen 100 euro neer te leggen!

Oké jaaaa doen dan! Haha

1 like

€250 voor de inhoud :thinking: (2 autostoeltjes, meiden waren naar het strand geweest dus hun sandaaltjes, slipstops, kleertjes, geboortehanddoeken, alles lag erin :sweat_smile:. Niet echt haalbaar om te vervangen met die €250)

@Anna88 ik weet niet hoe lang retour termijn is, maar verzekering wacht sowieso 30 dagen tot ze iets uitkeren ook. Tering irritant eigenlijk

He wat kak van al die extra spullen ook. Zeker dingen als geboortehanddoeken enzo, is toch niet echt vervangbaar. Echt wat een achterlijke maloten heb je toch :rage:

M’n schoonmoeder wilt wel nieuwe maken, maar is toch anders. En het gevoel dat iemand zo met je auto weg rijdt (en dat ook zien op beeld) is gewoon echt naar. Afgelopen 2 nachten ook beroerd geslapen :sweat_smile:

Ik heb dit even gemist maar jeeeeemig wat Kut :scream::scream:

1 like

Had dit ook gemist. Wat akelig zeg!

1 like

Ik heb net samen met L de website uit zitten pluizen wat ze allemaal leuk vindt :joy:
Zij wil graag voor zichzelf de denimjurk (maar die vind ik nou juist het minst leuk), wat heb jij voor P in je mandje?

2 likes

Ja snap ik, naar gevoel gewoon.

1 like

Wij hebben ook een easywalker, super blij mee nog steeds!

Ja hij rijdt echt super lekker soepel en ook makkelijk met 1 hand. Wij hebben nu de extension set zodat we straks reiswieg + zit erop kunnen, ben benieuwd hoe dat bevalt dan zal hij vast iets zwaarder rijden :stuck_out_tongue:

De axiss hebben wij en vind ik heel fijn! Ideaal dat je de stoel kan draaien😃

1 like

Allemaal Zara

8 likes

Boxers incl bijpassend hemd en bij de muts en handschoenen nog een sjaal (en de handschoenen kwamen in 2 paar)

11 likes

Zo leuk allemaal

Ik vind deze zo geweldig…

Maar 80 euro :sob:

4 likes

Wat heftig om mee te maken :scream: en echt maar €250 voor de inhoud??? Wat rot ook dat er dan ook nog dingen bijzaten met emotionele waarde!

1 like

Oooh die jas heb ik in het roze op mn wishlist staan voor babyzus! Zag hem in de folder staan vanochtend dus ga er vanmiddag nog ff langs haha! En dan is het voorlopig echt klaar met Zeemanaankopen hoor. :joy:

@Moon86 aaah super leuk! K. Heeft weer de halve ochtend met der regenboog zitten spelen. Poppetjes erop, boog op zn kop en poppetje erin en wipwappen etc.

Die toren is ook gaaf zeg!

2 likes

Leuk!! Die bovenste jas zag ik ook hangen, maar is helaas eeeeeecht niet haar kleur.

2 likes

Van de c&a :relaxed:

12 likes

Wij zijn vandaag ook wezen kijken voor een wandelwagen maar eigenlijk wisten we al wat we wilden: een Joolz Geo2. Een flinke rib uit het lijf van onze ouders haha, ze wilden allebei wel betalen dus we konden wel voor een duurdere kiezen. We gaan morgenavond bij Prenatal bestellen want dan is er een goede deal.
Dit is de eerste grote aankoop dus het is wel spannend! Zo bizar ook dat ons kindje daar straks in ligt.

11 likes