Die insta van zeeman moet ik maar weer ontvolgen. Ik zag weer teveel leuke dingen.
Morgen even heen, wil die roze rib tuinjurk met zacht shirt van hierboven.
Die insta van zeeman moet ik maar weer ontvolgen. Ik zag weer teveel leuke dingen.
Morgen even heen, wil die roze rib tuinjurk met zacht shirt van hierboven.
Ah shit! Misschien door die mazzeldagen? Ik heb het jasje uiteindelijk toch ook maar besteld . Ik moest toch de babyset van de tripptrapp bestellen, dus toen was de drempel wel heel laag. Ik hoop dat de jasjes snel binnenkomen!
Ik dacht leuk die regenboog voor Sinterklaas maar ze hadden geen van dit alles bij de Kruidvat hier, en de zeeman had ook die zachte truitjes niet . Misschien maar beter ook
Oe, goede tip!
Online !
Regenboog hebben ze ook voor een tientje bij Lobbes nu zag ik!
Thanks! Ik ga gewoon maar bestellen inderdaad
Wat hebben ze leuke dingen nu weer bij kruidvat, bedankt voor het delen @June88
Ik wil alles haha. Maar vooral dat keukentje en die schoonmaakset (ze vindt mee poetsen heel leuk momentel) En nu helemaal door de hormonen en die 2e halve prijs. Maar uhm we vieren sinterklaas niet echt, gewoon met ons 3en en wilden het klein houden en hebben al een groot cadeau (tikte van het voorjaar een megatof 2e hands houten poppenhuis op de kop inc veel vulling voor een prikkie). Maar dat poppenhuis kan ook prima volgend jaar ofzo oh wat ben ik erg momenteel.
Edit: Vanaf welke leeftijd zijn dit soort magneetpuzzels leuk trouwens?
I heeft deze en zij is 2,5. Ze speelt er wel leuk mee!
Slaapzakken (gevoerd en niet gevoerd omdat we nog in een tussenseizoen zitten) van HEMA.
Schoentjes van H&M, ze moeten nog geleverd worden.
Die schoentjes!
Edit: wij krijgen deze maand voor het eerst allebei minder salaris (ouderschapsverlof) en voor het eerst de rekening van het KDV dus ik moet even afwachten of shoppen er voorlopig in zit of dat ik hier gewoon jaloers moet gaan zitten zijn.
Wij hebben een maxicosi cabriofix en met die maxicosiadapters past die erop. Volgens mij geldt dat voor alle maxicosi’s trouwens. Er moeten wel altijd adapters tussen; https://www.prenatal.nl/onderweg/autostoelen/autostoel-adapters/easywalker-harvey-adapters-voor-autostoel-114600.html hier zie je welke autostoelen op die adapters passen.
De cabriofix kan trouwens zowel in de auto met gordel als op een easybase of easyfix base (is zon isofix base).
Leuk zijn ze hè, er zijn ook nog andere kleuren. Maar ik moet eerst even zien of ze qua zool oké zijn.
Wij zitten sinds de crisis juist wat ruimer, omdat ik meer uren kan (en moet) maken. Maar wel vanuit huis, en dan vang ik tegelijk J op (of ik maak uren als zij op bed ligt).
Eerder werkte ik 24-28 uur in de week, nu 32-36, en dat merk ik financieel. Ik zet echter alles weg, want het vele thuiswerken zal ook ooit wel weer stoppen (of minder worden), en dan verdien ik weer minder.
Kinderbijslag komt er ook weer aan in oktober!
We hebben de maxicosi Rock, is nu ook in de aanbieding. Met de base eronder. Nog niet in gebruik maar deze kwam goed uit de testen.
Het gordelsysteen werkt heel makkelijk (hebben wij wel eens in een andere auto gebruikt erbij). Maar ik vind hem op de basis wel veel steviger en stabieler staan en het js net wat sneller. Als je maar af en toe de auto gebruikt zou ik niet per se zon basis aanschaffen, maar ik rijd veel en ook afstanden van >100km ook met K. en dan vindt ik het wel van toegevoegde waarde.
Ja volgens mij ook ja. Je kunt de isofixbase trouwens ook gewoon met de gordel vastzetten als je geen isofix hebt, dus als je er een voor een goede prijs tegenkomt nu is dat wel de moeite waard. De easyfix is trouwens iets goedkoper. Grootste verschil is dat op de familyfix een vervolgstoel ook met de rijrichting mee kan en op de easyfix niet, maar tegen de tijd dat kindjes met de rijrichting meekunnen passen ze niet meer in de maxicosi ik wist dat ik een 360gr vervolgstoel wilde (super chill, geen gehannes met eroverheen hangen maar gewoon naar je toe draaien, kind erin rn vast en dan terug draaien) dus bij de vervolgstoel toch niks meer aan die basis had.
Ik zou alleen wel even de aanbieding van de prenatal checken, ik wilde dat ook bijna daar kopen maar ze hadden een base bij bol voor 10 euro minder.
Al een paar dagen hield ik wat jurkjes bij Next Direct in de gaten, maar ze waren niet op voorraad in J’s maat. Nu ineens wel dus ik heb mijn slag geslagen. Comfortabele jurkjes voor de feestdagen.