Zara, Hema en vind sommige kleding van Feetje ook leuk voor jongens.
Ik had voor mijn dochters schoenen van Donsje. Die met die stevigere zool.
Hema voor de basic rompers etc, verder ben ik gek op een aantal duurzame maar ook dure merkjes. Koop deze altijd in de uitverkoop of tweedehands;
- Noé&Zoë
- Mini Rodini
- Ammehoela
- CarlijnQ
- Tinycottons
- Bobo Choses
En Zara is echt mijn zwakke plek. Probeer daar zo min mogelijk te bestellen maar het is allemaal zó leuk…
Iemand tips voor mooie, warme winterjassen voor een dreumesje van 1,5? Liefst van wol of iig goed gevoerd. Ben verliefd op die jasjes van Kleine Schobbejak en Alwero, maar vind ze veeeel te duur (ook tweedehands).
Nee, je hebt ook leuke voor de helft hoor!
Tweedehands via Vinted! Inclusief verzendkosten voor 14€ Met zijn regenbroek en gele jas ziet mijn zoon er nu echt uit alsof hij visser is op de Noordzee.
Of 2ehands via marktplaats!
Loopt jouw dochter al (goed)? Ik wil ook schoenen van donsje voor mijn dochter, maar twijfel welke. Ze loopt nu ongeveer 1,5 maand, dus echt nog korte stukjes. Twijfel of ik echt van die kinderschoenen of van die babyschoenen met hardere zool moet bestellen.
Oh ja zie nu ook dat die kinderschoenen vanaf maat 23 is. Mijn dochter is mini, heeft nog maar maat 18 (ze is 1,5).
Oh grappig! Ja de mijne heeft maat 20 en is 15,5 maand, lieve pootjes
Bergstein is vaak rond een tientje te koop op MP (en vast ook Vinted), mocht je je bedenken
Wat lang joh! Was ze ook klein bij geboorte dan, of gewoon niet zo snel gegroeid? Ik vind het al langzaam gaan nu E met 7 weken pas in maat 50/56 rompers past, terwijl hij tot week 5 maat 44 droeg
Ahh, dat laatste klinkt zo schattig ben benieuwd hoe het hier zal gaan, mijn moeder heeft al een kersttrui in maat 62 gekocht dus hopelijk past die tegen die tijd haha
Haha verschilt allemaal zoveel! Mijn dochter is in februari 4 en heeft maat 21… Is niet handig, kan alleen maar dure merken kopen in die maat.
Heeft iemand tips voor smalle leggings? Ze heeft namelijk niet alleen maar kleine voeten, ze is helemaal klein en dun en geen luier meer, dus alles zakt van haar billen. Ik kocht vroeger altijd leggings van Noeser, maar die bestaan natuurlijk niet meer.
Ik heb laatst een legging van de zeeman gekocht in maatje 92, en hoewel mijn kind pas 86 heeft kreeg ik die niet om zijn enkels heen haha. Dus volgens mij vallen die smal
Nee joh, mijn dochter is klein dus ook kleine voetjes.
Ze heeft maat 98/104. En mijn schoonmoeder maakt af en toe wel leggings voor haar inderdaad! Maar ze kan er wel meer gebruiken.
Ik zal eens kijken bij Zeeman, thanks!
Eindelijk een broekje, anders dan zo’n joggingbroek of legging, waar ze met haar dikke billen en benen inpast!
Forivor quilt
(Ik praat deze uitgave goed omdat ik het al meer dan een jaar wilde en er eindelijk wat korting op was Doei kinderbijslag)
Update: het was vandaag al binnen. Heb het ff in elkaar gezet, om te kijken ook of alles compleet is en er niks mist. Het is een superleuk keukentje. Het keukentje is niet heel groot, maar ook niet heel klein. Voor wat ik er voor heb betaald (met korting 29,99€) is het absoluut de moeite waard, maar bv niet te vergelijken met de keukentjes van petit amelie (qua afmetingen wel redelijk trouwens) Maar vind daar de prijs ook naar. Wat ik wel jammer vind is dat er achter de deurtjes een grote ruimte zit ipv een tussenschotje. Dus mijn man gaat daar binnenkort een schotje tussen plaatsen zodat het twee kastjes zijn ipv een groot geheel.
De hoogte vanaf de grond tot bovenkant blad is 57cm, het blad is 56cm breed en 30cm diep. Door de grijze blokjes er niet onder te zetten is hij iets lager.
Ter referentie: K. is ongeveer 80cm denk ik (in juli zat ze daar iets onder, morgen weer meten toevallig).
Arme kind ging er meteen enthousiast mee spelen, morgen staat hij op zolder maar goed 15 maanden, dus snapt ze toch nog niet hoop ik
(Dit gaat dus over het kruidvatkeukentje).