Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ja alles zara

Alles van Lodger

10 likes

yes kun je onder instellingen > verzending aanpassen, daar kun je verzendopties aan/uitvinken.

Mbt label laten printen zou ik even bellen met het desbetreffende punt in de buurt, want verschilt ooit per punt.

1 like

Oeh ik ga COS op mijn lijst zetten voor de sale straks!

1 like

Ik ga me ook maar vast aanmelden :sweat_smile:

1 like

Deze via Vinted voor L en S binnen gekregen vandaag. Zien er echt nog goed uit! En had zelf eerst dingen verkocht dus eigenlijk waren ze gratis :stuck_out_tongue_winking_eye:

22 likes

Weet je dan ook hoe het zit met die bundelkorting? Ik zag dat je in kunt stellen hoeveel korting je geeft, of is dat optioneel? Ik voel me echt een digibeet met die app :nerd_face:

Hoef je niet aan te zetten idd, maar als je bv best veel kleding erop zet is het wel interessant want stimuleert volgens mij wel om meer bij je te kopen en meer naar 1 persoon sturen is natuurlijk wel chill, maar 1x werk :stuck_out_tongue_closed_eyes: kun je ook in je instellingen aan of uit zetten en dan volgens mij ook nog bepalen hoeveel % korting bij hoeveel items.

1 like

Voor m’n oudste dochter:

En ze is bijna jarig dus cadeautjes:

11 likes

Ah ja, dat bedoelde ik inderdaad, ik stelde mn vraag wat onhandig. Dat aanzetten lijkt me idd wel handig maar die kortingspercentages dat wil ik liever op dat moment bepalen.

1 like

Ik dacht dat Vinted korting gaf, maar moet ik zelf doen dus. Had heel stom opgetelde bedrag geboden aan iemand die wat van mij wil kopen. :sweat_smile:
Ik zou ook niet weten waarom Vinted korting zou geven.

1 like

Oh kuuuuuut ik wist niet dat Cos ook kinderkleding heeft :open_mouth:

2 likes

Haha echt he!! @Suvi je wordt bedankt.

2 likes

Hemaaaa
Truien met streepjes voor bijna peuter
Rest voor baby

En Sinterklaas :upside_down_face:
Bij zeeman

5 likes

Bij die voor de zit doe je de gespen waarmee ze vast zitten er zeg maar doorheen! K. ging in november/december ergens over naar de zit en had die zak er gewoon in, soms helemaal dicht, soms alleen de onderkant en de voorkant eraf zeg maar. Ik deed haar wel gewoon een jas/berenpakje aan en slofjes.

1 like

@Ovenschaal kan geen foto vinden van K. erin zonder de voorkant, maar ik heb deze En daar staat een foto bij van dat ding in een buggy kun je zien hoe dat zit. De voorkant kan hier volledig af dus in het vroege voorjaar gebruikte ik hem vaak met een dunner dekentje of alleen de achterkant (geeft met lange wandelingen dan net iets meer warmte als wanneer ze gewoon in de wagen zit).

Die van mij kan je op meerdere standen dichtritsen en dan wat over is met drukkertjes omvouwen. Als het echt heel koud was deed ik hem wel eens helemaal tot boven als ze bv lag te slapen, maar meestal tot iets voorbij haar middel of halverwege haar bovenlichaam. Ben er heel jaloers op geweest als ze er zo lief in lag te slapen, want zoooo lekker zacht en dan zo’n lief slapend meisje hihi.

slapende cutie

8 likes

Hahaha same here! Net al een google rondje gedaan. Ziet er zoo heerlijk zacht uit. Ik wil het zelf wel hebben.

Heb ik nu die voetenzak besteld? Misschien? :innocent:

6 likes

Deze via MP. Ben alleen niet zo’n fan van de veters merk ik…

2 likes

Ik vroeg me precies hetzelfde af!

@Oprah wat een mooie zeg! Ik snap dat je voor die in de sale bent gegaan, wat een dure dingen zeg. Maar wel heel mooi. Bij ons zat er een bij toen we de kinderwagen kochten dus die gaan we maar gewoon gebruiken.

2 likes

Voor de mensen die zich afvragen hoe hun baby het bij hun overleeft: Wij hebben nooit een voetenzak gehad en mijn kind leeft al bijna 2 jaar 🤷
Heel veel baby spullen zijn leuk en handig, maar weinig is echt noodzakelijk volgens mij.

8 likes