Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Pastel was er alleen nog in 25,5, daar moet ze nog in groeien. Metallic was er wel in haar maat (24). Besteld bij Next.

13 likes

Dit speelgoed alvast voor verjaardag/Sinterklaas

De eerste meubel setjes zijn voor een poppenhuis dat we al hebben.

14 likes

Ik dacht dat je eerst een keukentje met eettafel en stoelen voor kinderen/kinderzit formaat had gekocht.
Haha maar is voor poppenhuis

6 likes

Ik heb al gelezen dat wij bijvoorbeeld ook een slaapzakken mee moeten geven, maar dat verschilt dus inderdaad per opvang.
Bedankt ook voor de reacties over opvangboekjes. Helaas heeft ons kdv geen app dus ik ga maar vragen hoe ze dat dan doen en wat ze wel/niet willen opschrijven. Ben benieuwd. Ik vind het steeds spannender worden dat hij al bijna start. Mijn lieve baby niet meer ieder moment van iedere dag om me heen :flushed: :sob:

1 like

Love tijgerprint.

Dit weekend ga ik echt weer verder met het verkopen de te kleine kleding. En voor het eerst J zijn kastje uitzoeken. Dit kind zit gewoon al in maat 62 en had zelfs al een legging aan van 68 dat had I pas aan met 8 maanden ofzo. :cry:

6 likes

Ik wil dit allemaal voor L, maar dan maat 80/86 :sweat_smile:

1 like

Via marktplaats mobiel gekocht voor 5 euro, voor viltfiguren die mijn moeder en zusje hebben gemaakt. Nog niet helemaal klaar (touwtjes kunnen mooier) maar nu al de beste aankoop van de afgelopen weken! E wordt er heel rustig van en blijft de gele octopus maar volgen met zijn ogen :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Oooh wat leuk dat ze die beestjes hebben gemaakt!!

Ja echt zo blij mee :heart_eyes: heb er ook nog een paar voor een babygym. Die mijn man zou maken voor de bevalling :face_with_hand_over_mouth:

1 like

@Oprah thankssss girl

21 likes

Kan iemand mij helpen? Ik wil bij de zara bestellen en m’n baby is drie maandjes nu. Kan ik beter 1-3 maanden bestellen of 3-6 maanden. Hij zit nu nog tussen maat 56/62 in

We waren met de auto weg, halen we baby op bestemming eruit en in de wagen: jas vergeten :woman_facepalming:t2:
Dus toen maar snel de Zara ingedoken.

23 likes

afbeelding

Voor bij der keukentje met Sint. Waren de laatste stuks in de winkel (lidl) alweer, dus 30% korting mooi meegenomen. Mn moeder heeft vd week al het groentesetje en een mixertje voor der gekocht. Pizza bewaar ik denk ik nog even tot haar verjaardag in juli, want die rondjes zijn best klein en ze heeft weer zo’n “alles in mijn mond” stopfase.

10 likes

Heel mooi! En dat was ook mijn redenatie, stoel en babyset tweedehands dus kon het dure kussen er wel vanaf.

3 likes

Ik had een mail gekregen van h&m met een online deal op baby pajamas, €5.99 ipv €9.99 maar ze staan op de site gewoon voor €9.99 en er veranderd ook niets als ik ze in mn mandje doe… lukt dit bij iemand wel??

Bij mij staan die eendelige pyama pakjes op de site wel voor 5.99€

De Duplo set krijgt hij met Sinterklaas. De Nijntje kerstbal met het gele jurkje had ‘ie vorige week uitgezocht als kerstbal voor dit jaar, maar die liet ik dezelfde dag nog kapot vallen. Dus vandaag hebben we een nieuwe Nijn (‘Nana’) gekocht. Alleen vond ‘ie deze keer Nina leuker. Vind ik zelf stiekem ook leuker haha

19 likes

Bovenstaande gekocht.
Man had per ongeluk handgel in het oog van S gespoten. Was echt drama! Gelukkig na flink spoelen geen problemen meer. Maar moest S half uur lang stilhouden om wAter in zn ogen te doen. Had hem dit beloofd.

5 likes

Omg waar heb je deze van

Tuincentrum! De Bosrand, maar ze zijn van Vondels.

3 likes