Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Haha ik ook. Moest van de zomer in een dierenpark, ging echt moeizaam haha.
Ik heb die van ikea die je uit kan klappen. Staat altijd uitgeklapt trouwens.
Het is soms wel onhandig met wat daaronder pakken uit de lade of open stuk

2 likes

Haha ohhhh ja dat kan ook natuurlijk! Lijkt mij onhandig want ik ben bij de voetjes staan gewend. Nouja alleen maar beter dan want ik zat al te azen op die hemnes terwijl het compleet overbodig is, we hebben een prima commode (die ik niet zo mooi vind). Kan ik hem wat makkelijker uit m’n hoofd zetten haha.

@Oprah @Suikerklontje @Bathwater @Suvi @Hetty

Nog even een poll :smile:, waar sta jij met verschonen?

• Bij de voetjes van de baby
  • Aan de zijkant van de baby

0 stemmers

Wij hebben die commode in het zwart en een witte kledingkast van Ikea zelf zwart geverfd. Je ziet geen verschil (staat tegenover elkaar).

foto

9 likes

Ik kan mijn baby/kind verschonen zonder error:

• Met het hoofd links
  • Met het hoofd rechts
  • Met de voetjes naar mij toe
  • Liggend op zijn buik
  • Staand
  • Anders

0 stemmers

Leuk boek - heb ik ook gehad :joy:

1 like

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de “anders” van degene die dat hebben gestemd haha.

1 like

Hoe is het met je stagezoektocht? Ik heb wat lijnen uitgezet bij mij in het team maar door mijn verkoudheid en een herfstvakantie die er tussendoor kwamen nog niet heel veel reactie op gehad.

Op de vloer terwijl het kind in kwestie al schreeuwend over de grond rolt.

12 likes

ZerĂł!
Het is dramatisch😬

Inmiddels twijfel ik ook of ik wel stage wil lopen in deze Corona chaos of wil uitstellen, wat voor diploma je dan krijgt. En of ik niet ergens terecht kom wat totaal niet bij m’n cv/toekomst past
 Maarja

Ik ook haha. Twijfelde of ie erbij moest maar blijkbaar wel, kan me er niks bij voorstellen.
Heb het overigens pas staand geprobeerd nadat ik dat hier had gelezen, maar hoe dan?! :crazy_face::joy: Ze is pas 8 maanden dus kan nog niet heel stabiel staan, maar ze bleef zeker niet stil staan. Toen toch maar neergelegd, ook een worsteling maar dan win ik ten minste hahaha

@June88 @Hetty Bedankt voor de omschrijving :sweat_smile:

18 likes

Als ze goed kunnen staan is het wel handig als het gewoon een plasluier is en je luierbroekjes hebt.

@Hetty respect voor jullie. Want als het moet, lukt het me wel maar echt met 25 errors in mn hoofd hoor.

Bedenk me nu dat wij wel een spartelfase hebben gehad, maar alleen buiten de deur gelukkig. Thuis op het kussen ging het prima, maar buiten de deur
 opstaan, omdraaien. Benen in de lucht, trappen etc. Toen zijn wij buiten de deur dus overgegaan op broekjes :joy:

Ja met luierbroekjes is het wel handiger. Hier waren ook 2 moeders die het met plakluiers deden, dat is next level

Ik wacht nog steeds op een button met ‘ik heb mijn krokodil getemd’ voor m’n luier skills :joy:

4 likes

S is geen probleem die blijft netjes liggen als het rustige kind dat hij is. L daar in tegen is net the exorcist als hij een schone luier aan moet. Ik kan nu luiers verschonen terwijl hij op zijn zij ligt, terwijl hij mij trapt, terwijl hij staat, terwijl ik geslagen wordt met een muziek doosje. Echt next level dit kind.

10 likes

Voor ons alle 3 :heart_eyes:

15 likes

Jaaa ik wilde die pyjama’s gisteren bestellen, maar toen waren de volwassen versies uitverkocht. Door jouw post opnieuw gekeken en nu zijn ze er wel :partying_face: meteen besteld, dank uuu

2 likes

Ah jeej!! Zo leuk! :heart_eyes:

Aah die zijn leuk!!