Oh wat een leuk boek! Mijn kind is hier nog wat te jong voor maar dit lijkt me superleuk om te gebruiken.
Zijn de jassen gevoerd, of echt een enkele laag regenjassenstof?
Het klinkt wel als iets wat zou kunnen helpen om dingen te verwerken en bespreken, hopelijk helpt het!
Er zit een dun laagje ‘microfleece’ in. Dus niet echt heel warm, maar net even lekker onder alleen het laagje regenspul.
Wat doe je me aan, die site kende ik nog niet en toen zat ineens m’n mandje vol!
Ik heb me in weten te houden, als het goed is past dit precies als we op wintersport gaan
Kon ik ook niet , maar wel als je via je account naar bestellingen gaat!
Oké ik ben ook maar gaan bestellen…
Maatje 92 en 62 van hetzelfde shirt zodat A en Buikbaby in het voorjaar kunnen matchen
De dingen die ik wilde zijn alweer uitverkocht in de maat die ik wil. Ik wilde dat velours pakje (het liefst ook in m’n eigen maat) maar die is nu in alle maten uitverkocht Vanavond nog maar eens proberen
Kortingscode van €10 bij C en A op kinderkleren, aankoopbedrag vanaf €40: VOORDEEL-B3V3
Ik like het wel, maar wat is een borgvest eigenlijk?
Oooh die gele jurk had K. ook, is nog supermooi dus die krijgt babyzus straks ook weer aan
@Fishing Wil wel een foto dat hij ze aan heeft hoor.
Zelf ook even wat nieuwe herfst/winterkleding aangeschaft voor Btje. Ga ik helemaal naar Rotterdam zodat ik de maten goed kan zien is de helft uitverkocht terwijl gisteravond alles er nog was volgens de app .
Jeetje mens, wat valt Zara voor kleuters toch breed zeg! Zoontje is bijna 4 en 104 is echt te klein aan het worden. Heb de herfst/wintercollectie besteld in 110, maar jeetje dat is zo breed dat hij er wel twee keer in past. Waarom kloppen hun maten nooit
C&A is ook irritant. Zomerjurkje maat 98 is krap en kort, terwijl een romper in maat 92 ruim zit. Hoe dan. Ik vind de kleertjes en stoffen over het algemeen leuk maar het verschil in maten is echt stom.
Ohja en omdat B tegenwoordig ook weer een beetje baby is :
En omdat ze ook toch ineens al een hele dame is:
Ahh spannend! Laat je weten hoe ze het vind? Lijkt me zo leuk!
Dat is helemaal leuk! Heel veel plezier morgen!
Kan beter hier vragen. Hoe bevalt dilling qua wassen? Ik heb niks van wol en op de hand lijkt me zo’n gedoe.