Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Even off topic… iemand een tip voor leuke vakantie binnen Nederland met peuter van 3? Buiten c.enter p.arcs om.

De Zandstuve schijnt leuk te zijn, aldus mijn collega. Ook voor peuters. Maar het is wel wat meer een camping idee

1 like

Eerste echte schoenen:


En omdat het dikke vette uitverkoop was bij die winkel (helft vd prijs en nog 20% extra) ook nog 2 paar op de groei meegenomen:

17 likes

Bezoekje aan prenatal

Samenvatting

En nog een oball met rammelding en speelgoed afstandsbediening

Twijfel of de rode legging wel zo leuk staat met dat geel :thinking:

7 likes

Heeft je moeder ook een webshop :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Yes kan T matchen met S met de blauwe shoes me schoenen!

1 like

Dat heb ik, alleen het jasje komt pas over twee weken binnen! Weet ik dus nog niet. Ik laat het je weten als hij er is

1 like

Alle leuke dingen bij Zara zijn er niet (meer) in maat 50 of 56 :sob: had zoveel zin om te veel geld uit te geven, maar om nou 3 maten groter te bestellen…

Birthday jurkje uitgezocht door N.

En ik hoop dat de zindelijkheidstraining hierdoor sneller een succes wordt:

En om in dit thema te blijven:

Kaartjes voor de theatershow van Peppa en alvast voor volgend jaar kaartjes voor mijn grote K3 fan (zo noemt ze zichzelf ook :laugh: “Ik ben een K3 fan!”) en haar zusje:

14 likes

10 likes

Voor het najaar! Hebben nu eigk alleen zomerschoenen dus was wel nodig :innocent:

Links bristol, rechts Nelson sale (9,99!)

10 likes





Beide shirts voor zowel jongste als oudste dochter, en kan niet wachten om de dino & tractor broek aan de oudste dochter te laten zien. Gaat ze zo leuk vinden!

13 likes

Little jet :heart:

1 like

De postnl meneer stond net voor de deur met de nieuwe opbergkist voor de Duplo :slight_smile: (uitiendelijk ook voor de olifant gegaan @Fredje ).

Hij is alleen toch wat groter dan ik had ingeschat, maar krijgt een mooi plekje. Fijn is dat de grote bouwplaten hier wel in passen, in die bak die ik hiervoor had niet. Alleen nu lijkt het of ze zo weinig duplo heeft haha, dus ik denk dat we voortaan op ieder verlanglijstje duplo zetten (stel je voor arm kind haha, nee ze speelt er super veel mee ook).

Samenvatting

Als je de oude bak ervoor zet is hij niet eens zoveel groter en die zat echt goed vol. Allemaal duplo van meer dan 25jr terug van mij vroeger trouwens, zo leuk!

9 likes

Scheelt misschien dat deze recht naar beneden loopt en de oude bak schuin? Wat chill dat die grondplaat er precies rechtop inpast trouwens!

Ik wil ook Duplo en een treinbaan en autootjes en blokken en en en. En eigenlijk ook een dardabaan! Die hadden wij nooit, maar mijn buurjongen wel en vond dat zo leuk!

Tot nu toe is de tuimelaar en het knisperboekje favoriet, nog even geduld in huize Fredje…

4 likes

Ja dat scheelt idd veel denk ik! De bak is 38cm hoog en die bouwplaat 40, dus hij staat ietsjes schuin maar daar is de ruimte voor. Heb op zolder nog 2 van die platen dus als ze er meer mee gaat doen passen die er ook mooi in :slight_smile: ik heb van het voorjaar al mijn oude duplo gewassen en toen deed ze het vooral vast pakken en bekijken, toen met de auto’tjes rijden en nu doet ze echt torentjes bouwen en met de poppetjes enzo. En als ik dan ‘s avonds op ga ruimen helpt ze mee, maar waar ik alles zo in de bak gooi, gaat zij de torentjes afbreken en blokje voor blokje in de bak doen haha. Dus eindstand; zij 1 torentje en ik de rest maar ach, het begin is er.

Zo’n dardabaan is dat zo’n over de kop autobaan? Die had mijn neef vroeger ook volgens mij, super leuk idd!!

1 like

Ja! Met van die autootjes die je naar achteren kon trekken en als je ze dan losliet, zoefden ze die baan over.

2 likes

Ooh zo lief als mannen dat soort cadeaus geven!

Die regenboog is de Grimms regenboog, de pastelvariant! De poppetjes en stapelblokken ernaast (die staan in elkaar) zijn ook van Grimms. Duur, maar echt een aanrader! Wij hebben hem aan de vriendengroep gevraagd als kraamcadeau, de poppetjes kreeg ze voor kerst van mn moeder en de blokken gaven wij voor haar verjaardag. Ze speelt er ook echt al veel mee, als ik hem andersom neerzet haalt ze er bogen uit, gaat ermee wiebelen als een wipwapje. Stapelt de bogen weer in elkaar. Of ze zet ze op de grond en gaat er met auto’tjes onder door etc. Het is echt superveelzijdig speelgoed met eindeloze mogelijkheden. Nu doe ik vaak nog dingen een paar keer voor die ze dan overneemt (bv met die auto’s of de stapelblokken als huisjes voor poppetjes). Oh en ook leuk voor mama om mee te bouwen haha.

Samenvatting

Als ze ouder wordt wil ik ook graag de bouwplaten en halve cirkels erbij, dan kan je er nog meer mee bouwen :slight_smile:

4 likes

@Wonderland ik ben ook fan van de Grimm’s regenboog! Wij hebben die met felle kleuren en wordt echt veel mee gespeeld (zowel door K als door z’n ouders…)

4 likes

Ah jij had ook de circus duplo. Mijn ouders hebben die ook weer uit de kast getrokken voor M. Zo leuk al je oude duplo weer te zien!

@Wonderland Heel fijn boekje is dat, ik moet soms wel weer even een weekje inhalen maar hou hem verder al bij sinds z’n geboorte. Heel gek om dan steeds alles weer langs te zien komen (en te weten dat z’n eerste schooldag enzo er ook nog in komen)

5 likes