Haha dat weet ik niet zeker! Volgens mij kan je het als kind wel zeggen, maar is het als volwassene gek… ik heb het even bij een Duitse vriendin opgegooid, die gaat zich kapot lachen denk ik
Dit zijn de echte vragen in het leven!,
Hahaha, keep me posted!
Ik heb Duitse familieleden gehad en meen dat eentje zei dat je het ook in niet-schunnige zin kan gebruiken. Ben heel benieuwd of ze me voor de gek hield.
Oké @Schorem @FrauHelga en @Baratheon en ongetwijfeld vele vele anderen die dit mysterie opgelost willen zien: het kan ECHT niet mijn vriendin lachte zich dood.
Ik vroeg eerst: hoe raar zou het zijn wanneer ik als volwassene mijn kat een mushi zou noemen. Antwoord: het kan per ongeluk gebeuren, maar is echt super vergezocht.
Toen: dus kan ik met mijn kat naar de dierenarts gaan en zeggen dat m’n mushi ziek is? Antwoord: nee!!! Pas vanaf je 80e weer.
Dus op een schaal van 1 (niet weird) tot 10 (super weird) hoe hoog zou je scoren? Een 8,5!
Dus blij dat we dit opgelost hebben
Echt geweldig dat je het uitgezocht hebt! Mocht je vriendin je nu een weirdo vinden dan mag je mij de schuld geven hoor!
Toen ik dat van de dierenarts vroeg zei ze echt zo heel voorzichtig: Max, heb jij dit gedaan…? Haha gelukkig niet!
Aangezien ik niet wilde wachten tot de prenatal eindelijk zou bezorgen, en er 1-2 dagen letterlijk om de hoek werk…
Had een iets te groot H&M shirt meegenomen, en maar goed ook. De 80 van de H&M, 1x gewassen, was GROTER dan de 86 van prenatal. Dus alles maar 86 gedaan
Volgens mij is er iets misgegaan met je plaatjes, ik zie geen panterprint, Nel!
Hahaha sukkel. Kijk m’n vorige post in dit topic. Daar had ik wel. Dit was nog beetje extra gewoon
Ja meittt had ik zeker gezien. Ik heb me in moeten houden niet ook te bestellen.
Wij hadden een leuke financiële meevaller dus ik mocht ff los
Héél erg leuk!!
Oooh hier moet ik dus echt geen vd week zie ik💛
Ik hoop zo dat we eind van de zomer nog een weekje op fietsvakantie kunnen. En anders sowieso fijn voor dagtochten.
Aan de babykamer kan ik nog niks doen ivm verbouwing, dus dit weekend een box gekocht en meteen neergezet om mijn nesteldrang te stillen haha
Hahaha dat is zó schattig! Ik hoop dat onze mier dat ook gaat doen hahaha