Show je kinderaankopen

Hahah ja joh! Jammer dat je geen affiliate link had, dan liep je nu binnen :rofl:

4 likes

Ja wij wel pyjama party! Van Feetje, vind ik zoooo cute en ze heeft t er niet echt warm mee. Doen dan een slaapzak zonder mouwen en deken :grimacing:

2 likes

Hier ook geen pyjama’s. Romper en slaapzak die in dikte varieert met/zonder mouwen. Denk van de winter misschien wel een pyjama zodat ik minder slaapzakken hoef te hebben. Maar de leuke printjes waren uitverkocht in maat 86 (kon er geen 3 vinden althans) dus ik heb gewoon NIKS besteld bij Lindex :smile:

1 like

Ja jongens… :sweat_smile:

7 likes

Wisselen nu slaapzak en pyjama af, met opbouwen naar alleen pyjama. Maar met z’n slaapzak ligt hij ook incl hemdje en onderbroek onder het dekbedje nog. Wel echt pas afgelopen winter begonnen met pyjama, toen was hij ruim 2.

1 like

@anon18050057 zoon van 3 draagt een pyjama en een kinderdekbed. En zoon van 1 draagt een pyjama en een slaapzak. Alleen als het echt heel warm is geen pyjama… heb ook nog niet eerder zo’n korte pyjama gekocht!

Het verbaast me eigenlijk wel dat de vrouwenkleding van Lindex zo saai is haha. Ik wil ook zulke leuke printjes!

4 likes

Ook maar meteen een bestelling bij Zara geplaatst. Nu echt klaar :sweat_smile:

3 likes

Jaaaaaa! We hebben al de bananen pyjama met lange mouwen, maar die draagt ‘ie gewoon overdag als onesie, niet als pyjama. Is echt een top ding!

1 like

Het is gebeurd

10 likes

Oh shit, heb ook m’n winkelmandje bij Lindex al volgegooid :sweat_smile: Hij heeft alleen niks nodig, behalve een uv pakje, en laten die nou net uitverkocht zijn in zijn maat…

Ik ga zo bij de action een zwembadje scoren denk ik.
Maar ik twijfel tussen zo’n compleet waterparadijs, of gewoon weer een 3 rings intel (wel de grote, want dan kan ik er zelf ook weer zwanger in dobberen hahaha, net als 2 zomers terug).

Who was I kidding, toch maar wat dingen besteld bij Lindex :laughing:

11 likes

Durchfall! Dat wist ik dan -als darmpatiënt- wel zeker. :crazy_face:
Ik kan het haar niet meer vragen maar ik denk dat dat familielid me destijds voor de gek heeft gehouden. :see_no_evil:

1 like

Ik wist dat je zou gaan zwichten.

Ik had ook een volle mand maar die 7 euro… We hadden beter collectief kunnen kopen en iedereen 20 cent verzendkosten betaald :wink:. Alles laten bezorgen bij @360 en hoera tuinfeest.

17 likes

Lindex, mede mogelijk gemaakt door FF :laugh:

Ben echt heel benieuwd naar de kwaliteit!

8 likes

Bedankt voor de tip he :grinning: Ben zwanger van ons eerste kindje en nog een beetje nieuw in welke kleding voor wanneer goed is, dus heb voor onze november baby de dingen met lange mouwen maar gekozen :grinning:

9 likes

:joy: oh shit! Goed punt! Haha

1 like

Oh no… mijn bestelling bij Lindex is geannuleerd :frowning: Ik kreeg een mail dat er iets niet goed ging met de betaling, maar het bedrag is wel afgeschreven.

Sorry, geen Lindex.

5 likes