Show je kinderaankopen

Ik heb er wat kledingstukken opgezet die K. niet heeft gedrsgen en dat is heel makkelijk. Lage prijsjes (2,50 of minder) maar nig niks verkocht. Het aanbod is er ook wel mega en het is geen merkkleding die ik erop heb gezet.

1 like

Jaa groot vinted fan hier! Helemaal merken die hier moeilijk te vinden zijn. Vandaag kwam dit allemaal binnen, het is gewoon een verslaving geworden om leuke dingen te scoren op vinted :see_no_evil:

Toen ik zojuist op een skipakje voor volgend jaar februari aan het zoeken was moest ik echt stoppen van mezelf

6 likes

Even een side step, maar misschien weet iemand hier iets: ik zoek van die bloomer broekjes voor onder een jurkje, maar heb ivm doorlekken enzo geen zin om 15 euro ps te betalen. Zeeman heeft alleen met van die ruches achterop en dat zit niet zo mooi. Iemand tips?

Hema vind ik (ja echt) bij de shorts slank vallen! Die Jersey shorts!

Je kan niet zo maar leuke kleding droppen zonder erbij te zetten waar we dit kunnen scoren​:tired_face::crazy_face:

H&m heeft voor €8,- setjes van 2 pofbroekjes misschien is dat iets?

Wat een gezellige stof! Mooi gedaan :slight_smile:

1 like

Coole stof!

1 like

Ah ja dat kan ik wel ff kijken, thanks!

Leuk ik heb hem! Ga morgen meteen elastiek en boordstof halen :slight_smile:

Ziet er mooi uit. Wat is dit voor merk? Joho?

Daar heb ik ook veel rompers van. Ze zijn echt heel fijn inderdaad.

1 like

Maar kun je die wel heet wassen dan, ivm doorlekvlekken? Ziet er echt schitterend uit!

Nee dat helaas niet. Alleen op de wolwas stand 30 graden.

Ongevraagde tip maar ik was zelden iets op meer dan 30 graden en heb tot nu toe zonder al te veel moeite alles eruit gekregen: zodra ze hebben doorgelekt even uitspoelen met koud water en in een emmer koud water tot je gaat wassen. Dan iets ontvettends op de vlek spuiten (dasty bv), even in laten trekken en dan in de wasmachine. Wit evt nog laten drogen in de zon dan is het er helemaal uit! (Sowieso love wit laten drogen in de zon, kwam laatst een witte hydrofiel nog met helderrode tomatensausvlekken uit de was en die zijn er met drogen helemaal uit gegaan). Ossengalzeep schijnt ook goed te helpen!

2 likes

Dat zou ik voor rompers echt niet aandurven, haha. Wel mooi spul idd!!

1 like

Mja het gaat hier fout bij dat ‘uitspoelen en in een emmer’, dat lukt hier zelden helaas :smile: Ingetrokken vlekken gaan er idd vaak nog uit in de zon, vandaar dat ik eigenlijk ook alleen maar witte rompers heb inmiddels. Die Dasty ga ik eens onthouden, nu vooral Vanish.

Maar zie dat ze ook bovenkleding hebben van dat merk, dat ga ik in de gaten houden voor de winter!

2 likes

afbeelding

Bestelling binnen :grin:

19 likes

1e vinted aankoopje!

7 likes

Mijn eerste zelfgemaakte broekje nav de post van @June88 voor het warme weer volgende week :smile: zouden jij, @Paardenmeisje en anderen het leuk vinden om een kindernaaitopic te openen?

25 likes