Show je kinderaankopen

Ik vind het zo jammer dat J qua bouw niet goed in Zeeman-kleertjes past! Echt superleuke items hebben ze weer.

Ik ook! Moest al rompers hebben kan meteen even naar andere kleertjes kijken.

Hihi dat heb ik bij mezelf met pastel kleuren. Was toen helemaal in. Ik lijk dan alsof ik al 2m onder de grond lig zo beroerd…
En die donkere aardetinten die nu in zijn, staan me dan weer wel. Maar dat was een paar jaar geleden “saaai” :joy:

Bij T zie ik dat precies zo terug, die gaat ook goed op dat donkere. Maar okergeel… noooo.
Hopelijk blijft dat donkere nog effe in en verkrijgbaar :joy:

1 like

Rompers zijn ook 2+1 gratis bij de zeeman!

1 like

Ik durfde dit soort kleuren ook niet te kopen toen ik zwanger was, want inderdaad bv okergeel staat lang niet bij iedereen, net zoals pastelkleuren.

Ze krijgen ook nog hele leuke dingen komende tijd in andere kleuren :slight_smile: zie hier de nieuwe babyfolder https://www.zeeman.com/nl/folder-babycollectie

(Dat groene topje met wit giletje in de folder die in september komt vind ik ook echt mega leuk, maar moet ff in het echt kijken hoe die kleur uitvalt want dat in net de verkeerde tint kan K. weer heel bleek maken).

2 likes

Ze hadden echt bijna niks van die leuke kleding bij onze zeeman. Ik heb alleen het donkerblauwe broekje meegenomen, dat komt altijd wel van pas.

Deze net als verrassing voor m’n man besteld. We twijfelen er al een tijdje over maar we willen er steeds maar geen geld aan uitgeven, maar volgens mij gaat K dit heerlijk vinden! En begin september gaan we een weekje naar Beekse Bergen dus volgens mij is dit dan ideaal, lekker bij papa op zijn schouders.

12 likes

Nee gelukkig niet haha, was niet goed voor mn portemonnee geweest.

Ik kan je aanraden om Zeeman helmond de bus te volgen op insta! Zij heeft nu 2 weken vakantie, maar normaal post ze iedere keer op stories wat daar nieuw binnen is en dat komt redelijk overeen met alle filialen. Soms scheelt het 1 Of 2 dagen.

@anon37686689 aah jammer! Hier hing het er zaterdsg ook nog niet echt (alleen die serie uit de weekfolder met planeten) maar maandag wel. Veel komt ook online, maar ik vind bij Zeeman wel altijd hit of mis qua stoffen. Vriendin van me die hoogzwanger is had gevraagd of ik voor haar dat planetenpyjama’tje mee wilde nemen maar die voelde echt ruw aan (ook de hydrofielen uit die serie trouwens, terwijl ik vorig jaar echt een paar hele fijne zachte bij zeeman gekocht heb).

1 like

Lang na de tips, maar dankzij @Paardenmeisje gevonden bij Pincsale, niet de laatste keer dat ik daar bestel denk ik :grinning:

En dit voelde wel even als met geld gooien haha :joy:

7 likes

Ik had die dus eerst braaf op onze geboortelijst gezet omdat schoonouders er een deel van wilde betalen, maar dat was dan gewoon alles apart zeg maar ipv een set, door dit allemaal hier te bestellen bespaar ik gewoon bijna €300 dan al die dingen los, gelukkig heb ik een vriendin die veel van die dingen tipt haha want ik heb vaak geen idee :joy:

Gelukkig dus wel een deel van die bestelling die we niet zelf moeten betalen haha

Zara kids valt groot en Zara mini valt klein :’)… is mijn ervaring hahaha… dus weet niet welke afdeling je precies gaat bestellen :)?

1 like

Ja ik vind de kids ook echt groot vallen, deze nieuwe collectie. De collecties hiervoor vielen dan juist weer klein :sweat_smile:

1 like

We hadden toen in januari besteld en ALLES was gewoon 3 maten te groot?!

Maar als je dus maar 80-86 hebt heeft Zara gewoon geen collectie :thinking:. Want de baby 86 valt zo klein, dat is meer 74. Maar ze kids begint bij 80-86 wat dan weer een 92 is :joy::joy:

1 like

Vind de 98 heel groot vallen van de Zara. Bij mijn dochter is 92 echt te klein en 98 veelste groot😰

1 like

Zara valt groot !

1 like

Broeken en leggings is geen peil op te trekken naar mijn ervaring. T shirts die ik 2 maanden geleden besteld had waren veel te groot en vooral breed (baggy model),dus die zou ik zeker niet een extra maat groter bestellen.

1 like

Ik vind Zara meestal klein vallen. Blousejes bijvoorbeeld in maat 122 zijn allemaal te strak voor mijn dochter terwijl dit wel echt haar maat is.

En wat ik hierboven las @Coco vind ik ook! 98 is opeens huuuge. Super raar en onhandig.

Ik bestel altijd een maatje groter dan normaal, gelukkig is retourneren bij Zara wel makkelijk.

1 like

Want ze had natuurlijk nog niet genoeg speelgoed🤐

12 likes

Want alles draait om tractors :tractor:

12 likes

Nieuwe zijkant en matras voor onze bednest.
De vorige zijkant is gebroken namelijk…
Maar de nieuwe modellen zijkant klappen dubbel ofzo? En daardoor kan het oude model matras er niet in? Idk. However. Ik heb het besteld haha.