Show je kinderaankopen

Dat je tot 38 weken hebt kunnen wachten vind ik al wonderbaarlijk! :grin:
Ik mag nog 3 weken wachten tot ik weet wat het wordt en heb die termijn als geen kleding kopen ingesteld. Zoveel zin innnn

Haha ja we hebben nog veel van de grote Broer to be. En wel wat extra gekocht maar eigenlijk amper!
Dat is dan de enige reden waarom ik een meisje een mini streepje voor geef :joy::joy::joy::joy:
Want voor een jongetje heb ik al zoveel! Minder reden om te shoppen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ander seizoen? :stuck_out_tongue_winking_eye: T. is van november toch? En dit wordt gewoon een (na)zomerbaby! Dat is mijn excuus dat ik nu echt wat nieuwe dingen moet hebben! Sowieso dat berenpakje van K. in maat 68 verzuipt babyzus straks in en had voor K. 2 mutsjes want groot hoofd, dus veel was te klein en hoogzomer en baby die zich goed op temperatuur hield.

1 like

Kon het niet laten.

Stiekem wil ik deze ook, maar vier jassen voor aankomende winter is misschien genoeg? :grimacing:

13 likes

Ja maar stél nou dat ze alles onder spuugt. Dan moet je dus een wasmachine draaien met alleen een jasje erin. Dat is ook zo zonde. Reden genoeg voor nog een jas toch😜

Die rode is echt te leuk😍

1 like

Omg waar heb je dit gekocht???

Ben nu helemaal verliefd. Loooove it.

1 like

Prenatal mijt

https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/meisjes/nieuwe-collectie/?prefn1=soort_product&prefv1=Jas

3 likes

11 likes

Zodat m’n kind niet meer de hele tijd z’n fles op de grond gooit en ik hopelijk even verlost ben van dat geluid :tada:

15 likes

Wow dat is echt een geweldig ding!! Even zoeken of ze die in Nederland ook verkopen.

Denk het wel, en anders Amazon proberen! Ze kosten wel 19.99€ maar dat kon ik wel verantwoorden voor mezelf haha. Daarvoor krijg je er twee. Heb er nu een in de kinderwagen en een aan de triptrapp in de keuken.

2 likes

Oja goeie! De verpakking ziet er iets anders uit en ze hebben niet dezelfde code, maar ik hou ze in de gaten :slight_smile: thanks

1 like

Hou normaal helemaal niet van die tuttige kleren, maar ohh :smiling_face_with_three_hearts:

Gelijk naar de prenatal geraced toen ik hier die nieuwe collectie voorbij zag komen.

14 likes

Oeh dat bovenste rokje! Ik kan hem alleen niet vinden op de prenatal site, heb je een linkje?

Sorry, niet duidelijk neergezet maar die is van de H&M!

Ook in het beige, misschien wel nog mooier maar helaas hadden ze die niet meer in 68

2 likes

Een leuk tweedehandsje op Facebook.
Hij past er nu nog niet op dus we houden ‘m nog even achter het Luik haha.

Als ie ‘m ziet is het oorlog om m nog te verstoppen vrees ik haha. Dus hij wordt in het holst van de nacht in stilte verplaatst naar het zolder Luik

17 likes

Echt geweldig! :heart_eyes: S zou die ook wel willen, maar ruimte is bijna op door al dat grote speelgoed

Een flop!!! Waar?

1 like

Jaa wij hebben dr nu ook nul ruimte voor in de schuur… dus ik denk dat we ‘m tevoorschijn toveren na verhuizing haha. Dan hebben we een garage :see_no_evil:

1 like

Zo mooi! :heart_eyes:
Valt h&m babykleding een beetje normaal of moet ik groter/kleiner aanschaffen?