Super leuk! Heeft het rode tuinbroekje knoopjes bij de pijpen?
Lindex heeft weer 20% korting op baby- en kinderkleding
Zara bestelling voor de baby in mijn buik. Beetje gegokt met de maten.
DETAILS
PACK OF FOUR PAIRS OF SOCKS - 0-1 MONTHS (10 CM)
camel - Ref. 0248259970767
8.95 EUR
x1
TOP WITH FRILLED NECK - 1-3 MONTHS (62 CM)
Pink - Ref. 0622455662003
7.95 EUR
x1
RICE STITCH SET WITH RUFFLES - 0-1 MONTHS (56 CM)
Pink - Ref. 0645857962001
25.95 EUR
x1
CABLE-KNIT CARDIGAN - 1-3 MONTHS (62 CM)
Natural - Ref. 0645860605203
17.95 EUR
x1
RIB KNIT LEGGINGS - 1-3 MONTHS (62 CM)
Sand / Marl - Ref. 0645857508103
9.95 EUR
x1
- nog dit bij newborn musthaves. ( ik wilde heel graag vooral datlaatste pakje van Konges slojd, dat wordt haar eerste pakje! )
Ah jammer!
Om speelgoed op te bergen:
En een witte Tripp trapp met babyinzet, korting bij Babydump en oma betaalt
Met deze stoelverkleiner:
Van 3sprouts toch? Waar heb je die gevonden? Krijg alleen die vierkante open bakken enzo gevonden. Nu de duplo binnenstaat ipv buiten wil ik die graag ergens anders in dan in grote doorzichtige bak (die niet in de kast past) dus toevallig vandaag met @Fishing gedmt hoe die het opbergen en die had hele toffe ideeën, maar vindt zoiets ook nog wel de moeite waard om even te bekijken qua afmetingen enzo
Edit; gevonden met de term speelgoedkist ipv opbergbak haha.
Oh chips, net 2 besteld voor de baby’s. Was er eigenlijk vanuit gegaan bij newborn dat het erop zat… Bummer
Kan je dit even foenetisch typen hahaha
Moet je een code invoeren of wordt het automatisch verwerkt aan t einde?
Dit is toch veel mooier dan kwijldoekje
Ik had in het begin ook mn yogamatje liggen toen ze wat ging rollen en tijgeren. Alleen die was al gauw te smal toen ze ook om haar as ging draaien en dus alle kanten op ging. Die van de ikea is wat breder volgens mij
@Oprah verrekte influencer
Ging vanmiddag even in de winkel kijken voor rompers en hij is idd mega leuk. Kon icm de rompers ook nog mooi zon voucher inleveren dus hoppakee. Zie haar er binnenkort al helemaal in rondstappen. Hopelijk past ze dan ook der roze bikerjack nog

Dit setje vind ik zo schattig . Shirtje kan ook binnenstebuiten, dan vind ik hem nog net iets leuker.
En een ledikant hoeslaken. (Linkerbovenhoek )
Automatisch
Omg dit wil ik. Morgen even shoppen.
Waar kan ik een leuk rugzakje scoren dat geen 40 euro kost? @Printemps Ik dacht dat ik jou laatst een leuke zag posten maar ik kan niet meer terugvinden waar. Ik houd van diertjes en fluffy.
Bestel deze niet:
Hij is echt zo klein! Naast de fles past er zo ongeveer niets in dus hij gaat terug. Die @Printemps heeft is helaas uitverkocht bij de gele flamingo. Iemand tipte ook de Kruidvat maar daar zag ik helemaal geen rugzakjes bij ons!
179 sek? Wat is dat? Hoop geen euro’s
Misschien een rugzak van het merk Skip Hop Zoo? Die hebben ook verschillende dieren. L en I hebben er allebei een van dat merk en zelfs na 3 jaar intensief gebruik zien ze er nog mooi uit.
Qua afmeting vond ik hem perfect, ook afgelopen jaar mee naar school voor L.