Ja hallo, nu moet in ook naar prenatal. Echt mn portemonnee deze maand.
Ik wil die bovenste jumpsuit (koraal?) voor mezelf
Whaha die heb ik vanmorgen ook gekocht!
(Inclusief het rode zeeman pakje🤣)
Daar was ik ook nog naar op zoek maar die hadden ze niet hahaha
Haha leuk, kunnen al onze kindjes twinnen. @anon37686689 welke maat heb je nodig wie weet kan iemand van hier je eraan helpen
Hahah wat leuk die spijkerjurk is de nieuwe forumtrend! Ik heb laatst de tuinbroek variant gekocht. Ook heel cute
Ik wil ook een zachte vossenslaapzak voor mezelf.
Ik vind al die tuinbroekjes en wat er op lijkt zo leuk! Alleen kan J. die nooit aan, haar lijf is een beetje uit verhouding Lekker lang bovenlijf en korte benen.
Ik was woensdag bij een vriendin op kraamvisite en ze had die slaapzak ook op tafel liggen want de avond ervoor gekregen. Zo lekker zacht is die!
Die geblokte blouse nu wil ik ook een jongen.
Kan toch ook prima voor een meisje? Ik zou het mijn dochter iig zo aantrekken.
Kan ook best voor een meisje toch Eventueel met een stoer spijkerrokje en gebreid maillotje eronder? Of zo’n leuk teddy-gilletje eroverheen
Edit: ik denk dat ik dit topic beter op negeer zet. Want nu denk ik omg dit is ook leuk onder die overgooier die ik kocht. En ik heb voor mezelf al een week lang een jurkje in mn h&mshoppingbag zitten dus kan ik dat meteen mee bestellen
Haha jaa dat kan ook best inderdaad, 2 seconden nadat ik dat plaatste bedacht ik me dat ook. Mijn eerste reactie is nooit genderneutraal . Terwijl mijn dochter wel het beste dit soort kleuren kan hebben ivm haar en huid.
Dus ik ga hem denk ik ook bestellen (hier toch ook al andere dingen op de planning bij H&M). Leuk idee, op een rokje met maillot. Sowieso maillots bijna weer!
Doe ff een foto’tje als ze het aan heeft😍
Jeej de winterjasjes via vinted zijn binnen!
Deze kan ze al bijna aan denk ik
En deze ziet er aardig groot uit maar de winter is nog lang

Omg ik zie net bij zeeman helmond de bus dat ze nu ook boxkleden hebben met die planetenprint (andere kant geel) en die blauwe print met sterren. Voor een tientje nou heb ik geen boxkleed nodig, maar vind die blauwe wel heeeeel tof als speelkleed op de grond ofzo. Niet dat we dat echt nodig hebben.
M’n H&M bestelling is binnen maar het lijkt MEGGA groot