Thanks! Supertof!
Tof! Ik ben ook op zoek naar een Trip Trap. Waar moet je op letten, klopt het dat de oude modellen niet werken met die opzet stukken?
Ja, klopt inderdaad. Alle stoelen die na 2003 zijn gemaakt daar past de babyset en newbornset op. Ik heb zelf geen ervaring met de newbornset maar als je de stoel gaat gebruiken vanaf dat je baby gaat beginnen met de eerste hapjes is een babyset wel onmisbaar. Verder is het echt een hele handige kinderstoel waar je zo lang plezier van hebt!
Ik dacht dat het een soort futuristisch speeltoestel met een ladder was, tot ik je tekst las 
Dat jasje love it! Mag ik vragen waarvan?
Bij h&m hebben ze nu een H&MxTocaBoca lijn. Mijn dochter speekt de apps van tocaboca altijd en dus kocht ik deze:
Ze was er héél blij mee! Er is nog meer maar misschien koop ik nog wat in de sale ooit. Dit jurkje was maar €5 
Gevonden bij een charity shop in Engeland voor 2 pond, kon ik echt nier laten staan. Helemaal nieuw en zooooo schattig.
Zijn er nog ergens winterjassen in de aanbieding? Vind het altijd een dure aankoop dus als ik er 1 in de sale kan kopen voor mijn dochter scheelt het weer. Ik zie hier soms leuke, voor mij onbekende, webshops voorbij komen dus wie weet heeft iemand een tip.

Zeeman toch? Ik heb hem ook al een paar keer net kunnen ontwijken 
Haha mijn laatste tags van hier zijn allemaal “ik heb dit gekocht vanwege tunnelvisie” 
Jep. 

Heb je een artikel nr van de volwassen sweater?
Ik heb de mannen variant besteld omdat alleen die nog niet uitverkocht was. Artikelnummer zou 0803543004001 moeten zijn. Als je zoekt op family collection vind je wel nog de rest van de collectie maar niet die trui.
Oh die fles hebben wij ook, heel fijn. En leuk zeg die doeken!
Wow, wat ontzettend mooi!
Jaaa die rompers heb ik! Haha! Eentje zelf gekocht (met de zeilboten) en toevallig eentje gekregen van een vriendin (met watermeloen). Helaas past ‘ie ze niet meer.
Ben alle kleertjes maar aan het uitzoeken en alles in 50/56 gaat naar vrienden of in een doos… meh

maar misschien maar niet tegelijk aan laten doen