Show je kinderaankopen

5 likes

Jaaaa ik zag ze per toeval. Kon ze niet laten liggen :clap:t2:

Gefeliciteerd! Als je eenmaal begonnen bent met kopen stopt het ook niet meer trouwens :stuck_out_tongue:

1 like

Alles van Zara

8 likes

Nu wel, ik doe met dit weer een romper met korte mouwen aan en daarover een korte broek. En anders inderdaad een T-shirtje erover. Ik koop om die reden meestal ook effen rompers.

Ik vind die rompertjes zo schattig! Maar moet toch ook maar eens iets van broekjes en truitjes gaan kopen haha
(Hema)

9 likes

Zara (de jas kan dus op twee manieren) de vraag is alleen of hij gaat passen

4 likes

Ben nog niet helemaal zeker over het grijze truitje. Alles van H&M behalve de jas die is van prenatal.

10 likes

Haha, dan kan ik er beter zo lang mogelijk mee wachten :smile:

Loods 5, van bamboe

9 likes

Ja hij is geweldig. Had hem idd al bij de wat duurdere winkels gezien. Maar was mij te duur voor waarschijnlijk 1 winter :joy:

Aankoop voor een vriendin (zou willen dat mijn kinderen nog 68 hadden :sob:). Ze was er oprecht heel erg blij mee. Gelukkig want altijd spannend om voor een ander te kopen.

Oh en let niet op de gare ondergrond van mijn werkblad :sweat_smile:

9 likes

Ohhh die is leuk, waar is hij van? Was hij er ook nog in grotere maten?

Hema! Best gek want online is 'ie dus niet te vinden? Het is op die babyafdeling met maten vanaf 62 tot 98.

Wat raar! Ik was net nog in de Hema en helemaal niet gezien. Wel precies de goede maat… @HvO Oh awesome, dankje!

Je hebt nu ook deze bij h&M. Niet helemaal t zelfde alleen

@Tessa

JA! Thanks ik kom 'm echt niet vinden :sweat_smile:

Die heb ik ook gezien! Maar geen boordje bij de mouwen (vind ik altijd prettiger) en die van Hema is wat dikker (haar baby gaat in maxi cosi mee in de bakfiets). Als je altijd met de auto gaat of baby in een wagenzak hebt, is die van H&M denk ik warm genoeg hoor!

1 like

Rommelmarkt vangst! Heel heel blij mee. Kleertjes voor komende winter en volgend jaar voorjaar. Echt voor een prikkie gescoord allemaal.

8 likes

En via een verkoop groep op Facebook 2 trip trap stoelen voor weinig geld. Ze staan nu in de grondverf en ze worden mint groen en grijs :ok_hand:

7 likes