Ja!!
Zo leuk! Ook besteld!
OMG ik was vergeten dat dat ook weer komt!!!
Wat een leuke trui, die had ik ook wel graag in een volwassen maat gehad.
Mijn enorme Zara bestelling van een paar dagen geleden is binnen!
Eerste foto is alles bij elkaar en de tweede foto is wat ik ga houden. Wilde eigenlijk echt veel meer houden maar ja… zo diep zijn mijn zakken deze maand helaas niet.
Vooral dat bordeaux setje is een aanrader! Die is zoooo mega zacht, echt heerlijk.
Jammer hoor, alles moet je houden. Gaat K zo leuk staan!
Die donkerblauwe “jumpsuit” hebben wij in het roze en die is ook zo chill!! Heeft ze heel vaak aan
1 oktober kinderbijslag…
Is die trouwens niet vervelend met luier verschonen? Tenminste, ziet er uit alsof je hem dan helemaal uit moet trekken haha.
Oké wanneer krijg ik salaris???
Hmm ik schuif hem zo van dr schouders, vind het zelf niet vervelend!
Zoo leuk! Ik heb vanmorgen toevallig ook een bestelling gedaan bij Zara. Die bordeaux trui was er helaas niet meer in S zn maat zo’n mooie kleur vind ik dat.
Ik ‘mag’ van mijn vriend geen tuinbroek achtige kleding meer kopen, die raakt daar echt gefrustreerd van met verschonen. L gaat ook van staan, zitten, kruipen, draaien met verschonen, echt irritant
Er zijn ook tuinbroekjes met drukkers rondom de onderkant! Sowieso van Zara
Ik weet het, zo één hadden we ook van de HEMA. Maar die vind hij ook irritant om met die drukknopen te prutsen. Kan hem ook geen ongelijk geven dat voor onze baby een gewoon broekje 10x sneller gaat. Maar het staat wel altijd leuk
Iedereen neemt dat ik het niet ‘mag’ kopen ook wel met een korreltje zout hoop ik.
@360 wij hebben het bordeaux setje ook in elke kleur🙈. Super leuk maar pilt na 1x dragen al. Maar nouen Hahh te leuk. En voor die prijs.
Mijn eerste aankopen! Mijn vriend lachte me hard uit, maar ik vind het volkomen geoorloofd met 15 weken zwanger