ff niet specifiek naar jou @anon46493654 maar omdat jij de link naar Ali plaatst.
Sorry maar ik ga even de moraalridder spelen.
Ik zag het hier ook al bij mini rodini. Ja zowel mini rodini als carlijn Q zijn dure merken. Maar Carlijn Q is een Nederlands merk nota bene met een Nederlandse dame als zaakvoerdster die zelf mama is van 2 kinderen. Volgens mij kruipt er heel wat energie en tijd in het ontwerpen en bedenken van de kledij. En de hele rompslomp om dit te laten maken en verdelen. Het lijkt me tegenwoordig als klein merk niet makkelijk om te overleven. En dat Ali dit dan aan zo’n kleine prijsjes verkoopt is omdat zij niet moeten investeren in productontwikkeling etc. en mss wel met minderwaardige kwaliteit. Hierdoor zullen de kleine originele merken verdwijnen want nu ga je volledig om het originele merk en krijgen zij niets van het geld dat jij besteed.
Daarnaast proberen merken als carlijn q en mini rodini duurzame stoffen etc. te gebruiken.
Ik ken eerlijk gezegd weinig van de mode industrie dus mijn uitleg is niet toereikend maar ben zelf persoonlijk wel enorm tegen “fake” van Ali waarbij je weet dat je die kleine merken de das omdoet.
Zo zorg je voor minder werkgelegenheid en economische welvaart in eigen land.
snap dat het een controversieel onderwerp is.
. Maar dat is mijn ervaring.
. Sorry 

).