Show je kinderaankopen

“Lieverd, het lijkt minder te kosten als we af en toe wat kopen ipv alles in een maand” :joy:

Overigens als je meubeltjes bij zon kinder/babyzaak loopt hebben die vaak een levertijd net als bij n meubelzaak! Dus nog een reden niet tot de 30 weken te wachten :wink:

5 likes

Oh wat een leuk merk / shopje! Kende ik nog helemaal niet. Echt echt mega goede prijzen voor een lokaal NL merk.

Op insta volg ik nog een aantal van zulke zaakjes, oa little jet (heeft heel veel printjes altijd, misschien wat voor K? :grimacing:) en little and cool. Zit ook vaak veel tijgerprint tussen :heart: Maar dat is misschien iets minder voor K.

2 likes

Oeh leuk ik ga kijken!
En hállo tijger en panter staan hem juist zo leuk! :heart_eyes:

1 like

Ja its a neutral. I know haha. Mijn vriend zou t niet accepteren als we een jongetje kregen vrees ik :joy:

3 likes

Ja vond ik ook! En had het binnen een dag.

1 like

Haha er ligt al heel veel tijgerprint van 2 dochters. Dus ja. In t kader van geldbesparing.

1 like

Haha nouuuu. Rustaaaaag haha. De jongste is vandaag 4 maanden. Zo snel hoeft t van mij niet :stuck_out_tongue_closed_eyes: maar goed. Mocht het zo gebeuren dan is t zo.

1 like

Bij mijn buren schelen ze 11 maanden :eyes: alles kan haha

Maar echt he. Der begon hier deze week ook iemand over n broertje/zusje en dat hij kort op elkaar wel leuk zou vinden. Hallo, ze is nog niet eens 4 maanden. Laat me de komende maanden even genieten van het “vorig-jaar-rond-deze-tijd-was-ik-kotsziek-en-nu-kan-ik-genieten-van-mn-meisje”gevoel.

Ieder zn ding en eigen manier hoor, maar als ik zie hoe erg ik nu aant ontzwangeren ben, moet ik er persoonlijk niet aan denken meteen weer zwanger te zijn (alhoewel… meteen door dan maar 1’keer ontzwangeren straks? Haha nee grapje)

4 likes

@Unquestionable @June88 @Suikerklontje pfff moet er echt ook nog niet aan denken. Toen ik laatst even die angst had over of ik zwanger was. No thanks. Maar als ik ijverig was geweest en ik had meteen doorgepakt had ik dus 2 kinderen die 9 maanden schelen hebben gehad en maar 16 maanden zwanger ervoor hoeven te zijn :woman_shrugging:

2 likes

Ben duidelijk ook leopard fan :see_no_evil:. Had eerst alleen de beige variant in een maat 62 omdat ik dacht dat Feetje vrij klein viel. Die kan ze helaas echt nog lang niet aan dus dan ook maar de grijze besteld in een 56.

10 likes

Iemand nog leuke tips voor makkelijke handschoentje/wantjes voor mijn kleine ventje van 7 maand.

Ik deed sokken :joy: niks anders bleef zitten

2 likes

1 like

Lekker bezig hoor!

@Paisleypark Je hebt me aangestoken, weet je al of ze klein of groot vallen?

:smile: we hadden t nodig :upside_down_face:

En al niet: schoenen zijn altijd een goed idee.

Daarom, en de vriezer ligt vol dus we zullen niet verhongeren :grin:

1 like

Is t erg als je ze niet als pyjama aan doet maar als gewone kleding?! :grimacing:

2 likes