Show je kinderaankopen

IMG-1139

Nah nu zie je de schattige oortjes niet, die zitten er dus ook aan.

IMG-1138 IMG-1140

4 likes

Wat grappig, het pakje rechts met berenprint is ook van C&A, J heeft een romper met die print!

Ja, dat dacht ik al :smiley: zo cute. Volgens mij is hij gloednieuw! Van de tweedehands winkel hier krijg je 5€ cadeau met je verjaardag, dus die twee pakjes samen kosten zelfs maar 1,60€ haha.

1 like

Ah shit, had ik niet moeten zien dit :speak_no_evil:

1 like

Oeh dat jasje, waarvan?

Zara :grin: €27,95.

1 like

Help mij kiezen

4 likes

Absoluut het bovenste. Dat beetje paars grijze zeg maar. Edit: hoe heet dat kleur, haha.

1 like

Boven!

1 like

Hands down die met oortjes eraan. Als de teddybeeroptie bestaat, ALTIJD de teddybeer!

5 likes

Hee toevallig, die met de oortjes heb ik gisteren besteld. Ik stem voor die :smiley:

1 like

Ik stem ook voor de bovenste! Alleen misschien lastiger te combineren qua kleur?

Gisteren met korting deze besteld bij Z8:

4 likes

Verzenden bij marks & spencer ging gewoon prima. Komt uit engeland maar wasbinnen enkele dagen binnen via dhl. Retouren weet ik niet hoe dat zit…

1 like

Bovenste! Wilde ik ook voor T maar niet in zijn maat helaas :unamused:

1 like

De kans dat we de staatsloterij winnen is groter, maar ik val echt om met elke dag om max. 5u30 de dag beginnen.

11 likes

Van opa en oma gekregen. De knuffel kan in de magnetron verwarmd worden en is door de krasltjes die erin zitten best zwaar dus ze kan m niet weggooien ofzo. Ruikt ook lichtjes naar lavendel, echt heel leuk.

8 likes

Nadeel van die knuffels. Ze kunnen niet worden uitgewassen worden toch? Ken kindje die heeft zo’n knuffel als favoriete knuffel. Die knuffels zijn best duur en moeder kan ze niet uitwassen :rofl:

Geen idee eigenlijk! Zal eens nakijken

1 like

Even kijken hoe deze bevalt t.o.v. de Studio Noos tas. Van Aliexpress…

1 like

Wij hebben al jaren een Gro clock en ik vind het ideaal. Die telt sterren af dus dan weet ze ongeveer hoe lang het nog duurt.
We hadden eerst ook een aapje maar die opende mechanisch zijn oogjes als het tijd was maar daar werd ze wakker van. Net niet de bedoeling. Hopelijk heeft deze dat niet!