Show je kinderaankopen

Nijntje bij de zeeman

50% korting + 20 % black friday korting bij Hema :raised_hands: beetje op de groei gekocht maar ooit gaan ze naar maat 68.

11 likes

Je mot niet zitte an me nikiessssssss! Die bovenste wil ik zelf ook hebben.

3 likes

Weet niet welke maat je hebt, maar je kan ze voor rond de €50 (geloof ik, met code ADDON30) krijgen uit de meisjes sale

1 like

Oh shit uitverkocht. Wilde t dus net voor je opzoeken. Tenzij je maat 35 hebt :woman_shrugging:t2:

1 like

Neeee helaas niet. :weary:

Omg ik heb wel maat 35. Welke site? Gewoon van Nike zelf?

Ja! En dan 30% korting op alle sale! (Met die code dus)

1 like

Ja en dan sale en dan filter meisjes en schoenen!

https://www.nike.com/nl/t/force-1-mid-lv8-3-kleuterschoen-j4z2kb/CK1404-700

En dan nog extra 30% dus heb je ze voor minder dan €40

1 like

H&M heeft nu Black Friday korting, ik had een voucher van 20% en van 10% extra. Ik had een paar dagen geleden een bestelling gedaan, en die was gisteren ook al bezorgd, maar nu heb ik hem nogmaals gedaan. Scheelde 18€, de eerste bestelling ruil ik wel. :smile:

1 like

Ik had al een week een winkelmandje klaar staan en net alles met 20% korting, 10% extra korting en nog een code van 4 euro besteld.

2 likes

Haha ik had mijn winkelmandje ook al klaar staan zodra ik hier las over de korting. Lunchpauze goed besteed. :smile:

1 like

Heeft iemand nog tips voor leuke winkels in Den Bosch om te shoppen voor de baby? :slight_smile:

:tada::tada::tada:

1 like

Hema Hema Hema :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Veel kinderwagens hebben daar adapters ook voor. Wij hebben van de week een Mutsy Nio gekocht en adapters, de maxi-cosi Pebble past er nu iig op :slight_smile:

Zara sale NU!! :clap:t2:

4 likes

Ow huh, mijn app zegt pas 20.00 :thinking:

Dat zij mijne ook. Maar hij deed het al ? :rofl:

Mijne ook niet dus gewoon maatje groter besteld :+1:t2::see_no_evil:

Goddank heb ik nog een klein fortuin uit kunnen geven aan kleding die ze pas over minstens 3 maanden aan kunnen. Zou niet weten wat ik anders met mijn geld had moeten doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes