Show je kinderaankopen

Twee pakjes besteld voor baby

6 likes

Nieuwe regenlaarzen! Nu nog even verder kijken online😃

IMG-1352

1 like

Zoooo thanks voor deze tip!!! Ik leen er een van mn schoonzus maar die moet snel terug en dit is het beste wat me overkomt vandaag

1 like

Kan Tula op de rug of begrijp je verkeerd? Of kan alleen de toddlervariant op de rug

Thanks voor deze tip, ook maar vast een tula besteld om m’n koopdrang te bevredigen. Kan ik een paar maanden met een knuffelbeer oefenen… of met m’n kat.

Ja ik ook! Echt zo’n fijne aanbieding

De grijze! Mn vriend vond de printjes niet leuk en het is voornamelijk ook voor hem. Zo’n doek knopen is echt niet aan hem besteed hahaha

1 like

Ja die heb ik ook besteld! Lekker neutraal.

2 likes

Haha ja ik voel je pijn, dat zijn inderdaad flinke aankopen tijdens de zwangerschap. Maar wel hele mooie waar je nog lang van gaat genieten.

1 like

Zo’n ding?

Vast heel leuk voor Insta-perfect plaatjes maar lijkt me mega-onpraktisch als je kind plas / poep / spuug laat lopen. Een verschoonkussen lijkt me fijner liggen en is veel eenvoudiger te reinigen.

3 likes

Heb me een dag kranig weten te weren, maar ben toch gezwicht. Nu nog de man vertellen straks…

7 likes

Ik ben benieuwd of al die insta moeders dagelijks spuitluiers tussen de strootjes lopen te poetsen :joy:

6 likes

Ik wilde het heel graag maar ik ben ZO blij dat ik het niet heb. Wat Anna zegt, de poep gaat overal.

Ik heb vandaag precies dezelfde blauwe Maxi cosi binnen gekregen, scheelde idd deze kleur. Weet jij waar je mooie hoezen kunt kopen? Ik heb nog helemaal niet nagedacht over die optie! Vond de kleur trouwens best meevallen in het echt maar een hoes is sowieso wel een slim idee!

1 like

Net zoals een paar posts hierboven heb ik ook flink mijn rekening leeggetrokken

+

13 likes

Vierkant. Past makkelijker in een hoek en je koopt / maakt er veel makkelijker een boxkleed voor.

2 likes

Vierkant, precies de reden die @FrauHelga zegt

2 likes

Alles bij Peertje gekocht

5 likes

Als het kan; doen! Zo fijn als je ze regelmatig kan wassen! En ideaal tijdens buikgriep, weet ik uit ervaring

Oh ja sorry ik denk nooit over dat soort dingen na want mijn man boeit het geen flikker allemaal :joy:. We gebruiken ze al 7 jaar maar als ik Puckababy schreeuw, weet hij niet eens wat ik bedoel :crazy_face:.
Gewoon even uitleggen hoeveel makkelijker het wordt met wassen en, als ze ooit midden in de nacht ziek wordt, wat een drama het is als er geen back up is!

1 like