Show je kinderaankopen

Ik wilde het heel graag maar ik ben ZO blij dat ik het niet heb. Wat Anna zegt, de poep gaat overal.

Ik heb vandaag precies dezelfde blauwe Maxi cosi binnen gekregen, scheelde idd deze kleur. Weet jij waar je mooie hoezen kunt kopen? Ik heb nog helemaal niet nagedacht over die optie! Vond de kleur trouwens best meevallen in het echt maar een hoes is sowieso wel een slim idee!

1 like

Net zoals een paar posts hierboven heb ik ook flink mijn rekening leeggetrokken

+

13 likes

Vierkant. Past makkelijker in een hoek en je koopt / maakt er veel makkelijker een boxkleed voor.

2 likes

Vierkant, precies de reden die @FrauHelga zegt

2 likes

Alles bij Peertje gekocht

5 likes

Als het kan; doen! Zo fijn als je ze regelmatig kan wassen! En ideaal tijdens buikgriep, weet ik uit ervaring

Oh ja sorry ik denk nooit over dat soort dingen na want mijn man boeit het geen flikker allemaal :joy:. We gebruiken ze al 7 jaar maar als ik Puckababy schreeuw, weet hij niet eens wat ik bedoel :crazy_face:.
Gewoon even uitleggen hoeveel makkelijker het wordt met wassen en, als ze ooit midden in de nacht ziek wordt, wat een drama het is als er geen back up is!

1 like

Jas van NEXT. Kleren kopen is 100.000x leuker als ze kunnen staan/lopen.

28 likes

Ja heerlijk he zo’n dag… keek er al zo lang naar uit om eindelijk deze spullen te kunnen gaan shoppen :heart_eyes: Ben wel nog maar 21 weken zwanger hahah dus kan er nog lang niet iets mee

1 like

Geen insta mom hier, maar heb er wel een.
Bevalt prima, heb 3 inleg ‘matrasjes’ en leg er altijd een hydrofiel over. Bij een poep explosie gaat er gewoon een nieuwe in.
Maar koop vooral niet die inleg dingen die ze online voor 30 euro aanbieden, dat is echt niet het geld waard. Die zijn erg dun.
Maar kan me voorstellen hoor dat het niet voor iedereen is.

1 like

Denk dat ik hem ook niet zo lang gebruiken als zo’n kussen… als ze straks groeit. Maar dan wordt het wel een wasmand ofzo haha :wink:

1 like

Mooie hoes! We hebben alleen de Rock gekocht. En Thanks @Printemps ik zal zelf ook tzt een rondje googelen en laat het je weten als ik een mooie aanbieding vindt!

Zijn eindelijk m’n Lodgerslofjes binnen is de drukknoop stuk :unamused:

Ging even naar prenetal voor een kado. Bijna 100 euro lichter met aankopen voor mijn eigen baby. :grin:
Box pakje met tijgertjes, 2 witte vestjes,
2 voel boekjes van little dutch ( 1 is het kado), en een heel schattig voorlees boekje.
En het allermooiste :

En er is nog wat onderweg van prenetal, vorige week besteld via internet.

8 likes

Deze super schattige knuffel(doekje), hij heeft hem ongeveer 5 minuten… en steekt dus die hele dino in z’n mond :smiley:

afbeelding

13 likes

Haha cool! Ik heb de unicorn daarvan vandaag binnen gehad!

1 like

Huh welke heb je dan? De slofjes die ik ken hebben klittenband :thinking:

Ik had deze: https://www.lodger.com/de-de/produkte/1335,-24526/weiche-krabbelschuhe maar zie nu die met fleece en klittenband en die zien er veel warmer en chiller uit!

Ik heb net m’n man overtuigd dat we deze nodig hebben dus nu komt dit naar me toe:

7 likes