Show je kinderaankopen

Zara

3 likes

Zijn die bovenste twee ook van Arket?

Nee, broekje is van H&M en pyjama’tje van tweedehands zaakje hier in de buurt (merkloos).

2 likes

12 42 54

Speentje Bibs, wollen jasje Disana

3 likes

Nou was zeer teleurgesteld over de tas. Zou het niet aanraden om te bestellen. Is gewoon een grote shopper van hydrofiel doek. Vind het dus echt veel te duur. Had een redelijk boos mailtje gestuurd en toen kreeg ik wel de kosten teruggestort en hoefde uiteindelijk de tas niet terug te sturen, dus wel goede service!

2 likes

Ik was er al een beetje bang voor, wat rot :frowning: Ze is ook zo intens bezig met openhartige insta mommy te worden, follow the moneyz. Met een man die allemaal pakken voor influencers maakt niet zo gek ook.

Oh wat jammer! Wel fijn dat je de kosten terug hebt gekregen en de tas mag houden.

Thanks dat je het even hebt laten weten, ga die tas dus niet meer bestellen

Eerste en meteen ook duurste aankoop voor de baby gedaan :heart_eyes:

8 likes

Ik heb eigenlijk geen idee wie er achter het bedrijf zit hoor, is dat influencer ofzo dan?

@FrauHelga omg wat een leuke commodes allemaal op de site! :open_mouth:

Jammer dat mijn man er zelf een gaan (om)bouwen van wat nu een bureau is…

3 likes

Zij is demoedervannoos en haar man is de eigenaar van L’atelier, waar oa Daddyhox en de man van Annic hun pakken halen :slight_smile:

Toen ik de site zag kreeg ik ook even spijt van mijn 13 in een dozijn Hemnes. :joy:

1 like

Add images

1 like

Welke site is dit? :slight_smile:

Mango

1 like

Wat toevallig! Ik heb hetzelfde besteld (min het speelpakje) en nog wat andere dingen.

Vandaag komt mijn Zara en Mango bestellling binnen! Zin in! Haha

Toevallig! Vandaag de bestelling binnen gekregen, blij mee :smile:

Alles Zara!

10 likes

Samen met m’n moeder geshopt. Aantal dingen had ik normaal wat te duur gevonden maar moeder betaalde mee, zo lief! Alles ligt ook nog bij m’n ouders thuis. Ze vond het zó leuk en wilde het ook graag aan m’n vader laten zien (alsof hij om babykleding geeft haha). Zo schattig

15 likes

Ben dol op ons lodger slaapzakje voor in de zomer, heerlijk dun <3