Show je kinderaankopen

Omg die wil ik!!

Die moet ik hebben, is perfect voor de babykamer

Ik vind leuke shirtjes vinden heeeel lastig maar deze 3 zijn goedgekeurd:

6 likes

Voor de dochter :heart_eyes:

8 likes

70% korting :heart_eyes:

5 likes

Ik vind dat zo irritant die jongens / meisjes afdeling. Mis zovaak leuke dingen omdat ik even niet bij de jongensafdeling keek. Nu kijk ik standaard eerst bij de jongens afdeling :joy:

2 likes

Zara komt morgen leveren WHOOPWHOOP

1 like

Had een koop stop opgelegd maar de hema had 1+2 gratis op sale… was maae 6 euri samen ja kan ik nie laten liggen nieeee

Het is op de groei dus dat is wel weer oké :angel:

22 likes

Dat jurkje! :heart_eyes: J heeft er eentje van H&M die daar op lijkt, alleen iets kleinere stippen. Echt ontzettend schattig.

1 like

Is mijn kind zo intens uit verhouding?
Is beide maat 86. Maar zie die schouders? Ze hangen zo laag dat het gewoon lange mouwen lijken. Is ook heel breed

Ja dat denk ik? Alleen… hebben ze dan ook normale modellen shirts haha? Want ik vind dit zelf persoonlijk echt geen pan…

Baggy look? :sweat_smile: Lijkt inderdaad zo te horen. Of het valt wel heel vreemd qua maat.

M. ging shoppen met oma & mama. Mama kocht de zeeman leeg en oma betaalde :joy:

Eigenlijk gingen we voor zwemkleding voor mij want we gaan morgen zwemmen :heart:

28 likes

Zara? Die hebben ‘oversized’ in die maat dus het heurt dan zo :upside_down_face:

1 like

Ja Zara! De lengte lijkt wel te kloppen, van het romp. Maar die mouwen o.O…

En… Heb je ook zwemkleding? :grin:

Wat jammer zeg. Vind dit print van de onderste zo leuk en wilde hem ook bestellen.

Zara en ammehoela

11 likes

Elke keer als ik in de kast kijk weet ik dat J voldoende kleding heeft.
Maar dan ga ik in dit topic kijken en dan begin ik te twijfelen. :see_no_evil: Zoveel leuks te zien hier!

9 likes

Ja! Uiteindelijk een badpak geworden voor mij. Beetje een mommy look maar ben nog niet gewend aan mijn nieuwe vorm aka mijn dikke tieten

3 likes

Oh zo leuk :heart_eyes:

1 like