Show je laatste aankopen #2

Dankje!

Deze is het

Misschien wist je het niet. Of misschien wel en vind je het geen reden om Kat von D te boycotten (en dat is ook zeker je goed recht hè!)
Maar just in case: https://www.marieclaire.com/beauty/a21343823/kat-von-d-beauty-vaccinations-boycott/

I did not know :sob: thanks for the heads up!

Sorry! Hopelijk kan je alsnog genieten van je aankopen! (Of ruilen :joy:)

Hahaha nou ja ik zit erover na te denken en ik had het waarschijnlijk alsnog wel gekocht. Ze is nu wel sterk in mijn achting gedaald, zonde.

Ja ik heb wel meer jurken ervan gehad en was altijd goed! Heel stom

Waarvan? :heart_eyes:

Sacha! Alleen ik had ze vandaag aan en ze zitten niet zo lekker :see_no_evil: dus twijfel nog of ik ze houd

Nooit gedacht dat ik ooit iets van Vila zou kopen omdat ik de kleding vaak erg saai vind. Maar deze top :smiling_face_with_three_hearts:

Aah dat is een superlief aanbod! Ik weet alleen niet of ik het dan evt terug kan brengen in een nederlandse winkel, als het in België is besteld… of kan ik het dan gewoon vanuit NL weer retour sturen? Iemand enig idee? :sweat_smile:

Edit: aah nevermind, ik zie nu ook alle maten staan! Hoera!

Aiiiii sorry zie dit nu pas! Maar het is de 501 Skinny in de kleur ‘small blessings’

Super en ja retour sturen kan enkel in het land van aankoop.

Ik hou nogal van kleur :joy:.

26

:heart_eyes: waar komen die roze top en broek vandaan?

Leuk! Lekker vrolijk :rainbow:

Scotch & Soda!

Oooh thanks! Ga je tip toepassen!

Heb mijn nieuwe lievelings zwarte jeans gevonden van Na-kd! Eerst kocht ik altijd de Jamie jeans van topshop of van zara high waisted, maar die verkleuren snel. Hopelijk deze niet.

Lekker hoog, stretchy, stevige stof. Heb maat 40, ben 1.73. Ideaal voor vrouwen met wat meer dijen en heupen/billen en smallere taille. Onderkant valt bij mij net iets boven de enkel met beetje rafelrandje. Echt perfect!

Bol!

Hij was relatief goedkoop (toen ik bestelde nog geen 200 euro) maar ik wilde weten of ik het wel echt wat zou vinden.

Maar ben blij verrast!

Mooi! Staat goed!