Show je laatste aankopen #2

Nadat ik bijna jankend in een Primark pashokje stond omdat ik er uitzag als een aangespoelde walvis, nu maar eens badkleding proberen te shoppen bij Asos…

Eindelijk een vervanger voor mijn kapotte externe schijf gekocht, zodat ik mijn pc kan formatteren :slight_smile: verwachtte een hele grote, is het echt een miniding die amper groter is dan mijn telefoon :joy: Nou ja, hij kan gemakkelijk mee. Hopelijk gaat 'ie langer mee dan zijn voorganger.

Mooi! Ik ga 'm ook proberen denk ik. Welke maat had jij in je Topshop Jamie Jeans?

Die broek :heart_eyes: :heart_eyes:

28 en soms 30, ik ben een enorme jojo haha.

Denk dat 29 van die jamie jeans perfect zou zijn bij mij, maar die verkopen ze niet. Heel vreemd.

@Donny lief! Dankjewel:)

Iedereen staat jankend in de Primark door dat slechte licht en dan zijn hebben dje bikini’s daar ook nog eens vet rare pasvormen. Je bent vast prachtig!

Aww dit is super lief, dank je. :heart: Ik ben over het algemeen ook best blij met mezelf en niet echt fan van de Primark. Deze badkleding is sowieso al mooier dus ik hoop dat dit er ook een stuk mooier uitziet.

Ik wil dit alleen effe beamen @GrumpyHarry :joy:

Mijn kont en heupen hebben nog nooit in iets van de primark gepast. Ik ga er ook niet meer heen. Je bent niet de enige:)

Mooie badkledingstukken! Ben benieuwd. Ik ga binnenkort deze proberen te passen van h&m, volgens mij zit er een soort platduwend stofje bij de buik.

Al m’n 3e potje❤

Die zag ik ook ja! Ik denk dat H&M mijn volgende stap wordt als deze niet zitten, daar slaag ik meestal wel. Vind deze ook leuk! Dat randje geeft echt wat extra’s.

Voor 8 donnies bij de lidl :sunglasses: leek me wel een goeie om te testen of het wat voor me is (hahaha who am I kidding natuurlijk is dit iets voor mij, maar iig beter dan 300 euro. Als deze kapot is heb ik hopelijk ook mijn vriend overtuigd dat dit in ons leven hoort dus dan kunnen we altijd nog een dure betere aanschaffen)

Ja ik wilde daar bijna een poll voor openen. Vreselijk dat blauwige licht

is het zo’n shaping badpak?
zo een heb ik vorig jaar daar gekocht, echt heel blij mee nog steeds.

Dat staat er niet bij, maar een shapingbadpak klinkt goed!

Ik pastte keer een primark badpak en de cups eindigde onder m’n ribben :’). Ik kan je verzekeren dat het aan de primark ligt en niet aan jou :grin:

Wil je laten weten hoe dit ding bevalt? :smile:

Nice! Zou je willen laten weten of ‘ie het goed doet? Mijn vriend en ik zijn ook aan het kijken voor een robot stofzuiger maar zijn idd zo duur!

@Foucher @Mila zal ik doen! We hebben een houten vloer met een Perzisch tapijt en twee langharige katten… ben heel benieuwd.
Op ali kwam ik er ook een tegen die wel goed leek trouwens die was 160 euro en kan ook dweilen. Die wilde ik eigenlijk bestellen maar toen zag ik deze.
€ 171,28 43%OFF | ILIFE V7s Plus Robot Stofzuiger Sweep & Nat Mop Tegelijk Voor Harde Vloeren & Tapijt Run 120 minuten voordat automatisch Opladen

Hier is de link iig, gaat via Spanje dus ik had begrepen dan geen invoerkosten :sunglasses::+1: