Show je laatste aankopen #2

Deze drie jurken besteld, zo mooooooi. Alleen is die met de witte stippen net te klein bij de armen helaasjes.

Die onderste is mooi! :heart_eyes: Waar heb je de jurk gekocht?

&other stories in de sale. Met glamourday korting erbij. Maar volgens mij is die alweer uitverkocht: https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/wrap-dresses/product.fan-print-wrap-dress-orange.0694388001.html

Van de H&M

Nümph:

America Today:

Costes:

Nieuwe oplaadkabel, omdat mijn oude uit elkaar elkaar valt :’)

Ik heb dezelfde in het rood en zwart gehad, die waren wel echt heel mooi. Ligt misschien aan de versie?

Voor de mensen die destijds met die actie ook Chilly’s flessen hebben besteld: is die van jullie al binnen? Mijn pakketje is nog steeds onderweg, maar ik snap echt niet waar die nu is. Hij is al op 10 verschillende plekken geweest :hushed:

Heb echt spijt van de aankoop, de volgende keer bestel ik gewoon weer iets van een Nederlands bedrijf.

Mijne is al binnen! En die van mijn zusje ook. Had hem een week na de bestelling volgens mij.

Ruikt heel erg lekker. Is kokos en palmolie vrij, en in totaal heb ik er 4 shampooblokken van gesneden en t kostte even veel als 2 shampoobars bij lush :see_no_evil: :money_with_wings:

Denim jacket van Cheap Monday van 80 maar 12 EU😍

Laat de zon maar flink schijnen!

Ik had ze ook met een week binnen. En had 3x besteld :grimacing:

Heb je ze al gemaild? Vond ze heel vriendelijk, ik mailde over een motiefje van de fles wat een beetje wazig was en ik kreeg meteen mijn geld terug. Heb al bedacht dat ik hier een andere chilly fles van ga kopen want ik vind ze echt mega chill. Nu nog bedenken welke.

Ja die van mij wel, al een paar weken zelfs!

ik baal zoo dat ik met die korting geen chilly fles heb gekocht, heb echt 3x flessen in mijn mandje gegooid en dan niet afgerekend. Nu zo’n spijt :cry:

Deze is echt leuk! Wil je laten weten of hij bevalt/goed zit? :smiley:

Ik heb precies hetzelfde! Ze hadden een fout gemaakt met de voorraden op de website. Daardoor kon je uitverkochte producten nog bestellen. Geen idee wanneer die komt. Ik had al een berichtje gestuurd wat die statussen in de track en trace inhouden en die medewerker gaf aan dat die ieder moment kan binnenkomen. Ik zag ze ook bij Loods 5 laatst. Had ik die fles daar maar meegenomen haha…

Als hij nog in mijn maat te bestellen is wel ja!:slight_smile: