Show je laatste aankopen #2

Alles van H&M!

@Foucher @Mila ik heb m binnen hoor! Ben m nu voor de tweede keer aan het gebruiken.
Hij werkt super simpel, heeft verder geen programma oid maar gaat gewoon random tot ie ergens tegen aan botst. Ik zou m ook niet perse gebruiken als je niet thuis bent.
De zuigkracht is prima, niet heel veel maar voldoende voor kattenhaar en kattengrit (ik heb nieuw grit op basis van houtvezel en dat geeft onwijs veel uitloop). En alles ziet er wel weer netter uit.
Gaat het sneller als ik zelf de stofzuiger pak, jazeker. Maar dat doe ik niet en zeker niet elke dag. Elke dag dit ding aan dat zie ik mezelf wel doen.
Misschien als deze kapot is dat ik er een wil die vooral harder kan zuigen maar het vervangt stofzuigen toch nooit helemaal en ik ben hier voor deze prijs echt dik tevreden over.
Volgens mij komen er ook eerst opties bij die ik niet perse hoef (stiller, routes etc) en dan pas beter zuigen. Qua prijsverschillen enzo.

De laatste tijd ben ik niet zo’n grote fan van de kleding van H&M maar nu ik deze jurkjes zie wil ik er gelijk heen. Ze zijn zo leuk!

Een citrusboompje!

Echt leuk zulke jurkjes! Weet iemand nog meer webshops waar ze zulke jurkjes verkopen? Deze bijvoorbeeld?

m’n in de sale gekochte booties van 15 euro hebben het na 2 jaar begeven (en die dienden als vervanger voor de dr martens want geen had geen geld). Nog steeds geld maar ik wil het. Prioriteiten.

Lof boutique!

Rib uit mijn lijf, maar moest ze hebben. Helaas geen sale meer.

Voor 1 euro kunnen scoren, ze hadden ook veel andere leuke hangers! Edit: bij de Wibra dus.

Ohh hoop zo dat dit me allemaal staat en past, vooral de jas ben ik verliefd op.

Nog niet gekocht maar wel gepast. Denk wel dat dit hem wordt

Alles van Moscow en voor €10 per stuk op een markt vandaag.

Heb zojuist de navy kleur besteld. Was er nog net 1 in xl en kortingscode voor 20% extra korting, nu hopen dat ie past :+1:heb wat brede schouders dus het is afwachten

Ik heb die jas, ook in het groen, en hij is echt fantastisch!!

Als ik dit shirt aan hebt, maakt mn vriend altijd grapjes over mijn uniform… of ik hard heb gewerkt, hoe de maan er bij hangt enzo :sweat_smile:

Wat heerlijk die trui!

Vriendinnenweekend Düsseldorf :raised_hands:t2:

Welk model is dit?