Show je laatste aankopen #2

1460 pascal with zip /met rits

Heel mooi!

@Evi-lena heb je nog schoenen kunnen vinden gisteren? De maat groter van de espadrilles passen gelukkig dus ik kan ze houden :smile:

Wat fijn!
We zijn uiteindelijk niet meer bij de winkel terecht gekomen helaas. Wellicht klap ik vanmiddag de laptop nog even open om ze ook via Omoda te bestellen

dr martens 1460 pascal w/zip
Oh ik zie dat iemand me al voor was, haha

Mijn moeder heeft deze nog even voor me gescoord omdat ik hem gister op record store day niet kon vinden. :heart:

Ik zweeeeeeeer bij Belkin iPhone kabels!!

:flushed:

Oke deze wil ik ook! Waar is ie vandaan?

approved

Ik vraag me nu af of jij een bananen collectie hebt?

Hahaha juist leuk, mijn juf van groep 4 en 5 noemde mij altijd banaantje. Dit zie ik mijzelf ook nog wel kopen. :nerd_face:

Geweldig!

Hema! zag net een ad op insta hahaha.
zo jammer dat hun niet aan plussize doen.

Hema kinderafdeling :flushed:

Ik probeer geen dingen meer nieuw te kopen en dat gaat best goed, maar nu toch iets nieuws gekocht. Mijn horloge is al heel lang kapot en had deze toen gezien maar op het moment dat ik hem wou kopen was hij overal uitverkocht. Marktplaats meerdere maanden zonder succes in de gaten gehouden, en nu was hij ineens weer ergens beschikbaar dus toen ben ik toch gezwicht. Ga er misschien nog wel een leren band aan zetten.

Resultaat van al maanden droge handen en lippenbalsem die bijna op is. Hopelijk beide fijn en verzorgend.

Haha nice, dankje. Vrees dat ik daar niet meer in pas, maar is het proberen waard.

@Prikkelbaar ook thanks. Balen ja.