Show je laatste aankopen #4

De bovenste 3 zijn van Passionata, die gaan tot 85F volgens mij. En de onderste witte is van Oysho, die zijn sowieso niet grote-maten-friendly. Alles via Zalando.

Thanks omvang is maar 70. Naar heb grote verlepte melk uiers :joy:

hahaha ahh ik zie tot 70G! Passen je uiers daarin?

1 like

Deze heb ik ook! Hij is zooo zacht en echt mijn favo

En cartridges en printpapier :woman_shrugging:

6 likes

Ja klopt, air max 1 idd!

1 like

ja dat jurkje heb ik ook! precies ook met die stipjes. vorig jaar heel veel gedragen
het stofje is zó fijn en lekker met zakken ook <3

1 like

Een heerlijk tussen Kunst en Kitsch telefoonhoesje met parel ding. Nee is niet praktisch maar ik vind dit enig

13 likes

7 likes

Is dit de Yoko? Ik ging 'm laatst passen en vond 'm nice, foto gemaakt. Keek laatst de foto terug, vond ik het weer niks. Gekkigheid.

x 20 lol

Zodat ik zelf

Dit kan maken voor een prikkie ipv heel veel geld + nog heel veel meer verzendkosten. Tijdverdrijf he.

17 likes

Flinke bestelling bij Lush gedaan. Heb er maar even een collage van gemaakt. :stuck_out_tongue: Genoeg voor de rest van het jaar, denk ik. Wel echt megabalen dat de shampoo bar die ik normaal gebruik (Godiva) uit het assortiment is en ook echt pas sinds dit jaar :cry:

12 likes

Een kruising tussen een bomber en een trench. Ik was geïntrigeerd. Naar mij onderweg dus. Asos.

9 likes

1037353200

Mijn eigen favo handcrèmes zijn overal uitverkocht, dus nu deze maar eens proberen.

Snacks is me favo meal of the day

7 likes

Door jou heb ik die sneakers net besteld. Eerst bij Zalando en toen zag ik dat ze enorm afgeprijsd zijn bij adidas dus snel de eerste bestelling geannuleerd :nerd_face:

1 like

Nieuwe oorbellen die veel leuker zouden staan als ik 2e gaatjes zou hebben, dus deze week even kijken of dat misschien nog ergens kan.

11 likes

Hele mooie oorbellen! Maar ik denk en mag echt hopen dat piercingshops dicht zijn. Volgens mij is dat ook zo. Ik zou er nog even mee wachten. Je kunt je earcandy nu toch niet tentoon stellen echt :stuck_out_tongue: you have tiiiime

10 likes

Hahaha ja mijn piercer is ook dicht. Ik moet helaas gewoon werken dus ik kan het opzich wel showen haha.

Waar zijn ze in de sale? :heart_eyes: