Show je laatste aankopen #4

Flinke bestelling bij Lush gedaan. Heb er maar even een collage van gemaakt. :stuck_out_tongue: Genoeg voor de rest van het jaar, denk ik. Wel echt megabalen dat de shampoo bar die ik normaal gebruik (Godiva) uit het assortiment is en ook echt pas sinds dit jaar :cry:

12 likes

Een kruising tussen een bomber en een trench. Ik was geïntrigeerd. Naar mij onderweg dus. Asos.

9 likes

1037353200

Mijn eigen favo handcrèmes zijn overal uitverkocht, dus nu deze maar eens proberen.

Snacks is me favo meal of the day

7 likes

Door jou heb ik die sneakers net besteld. Eerst bij Zalando en toen zag ik dat ze enorm afgeprijsd zijn bij adidas dus snel de eerste bestelling geannuleerd :nerd_face:

1 like

Nieuwe oorbellen die veel leuker zouden staan als ik 2e gaatjes zou hebben, dus deze week even kijken of dat misschien nog ergens kan.

11 likes

Hele mooie oorbellen! Maar ik denk en mag echt hopen dat piercingshops dicht zijn. Volgens mij is dat ook zo. Ik zou er nog even mee wachten. Je kunt je earcandy nu toch niet tentoon stellen echt :stuck_out_tongue: you have tiiiime

10 likes

Hahaha ja mijn piercer is ook dicht. Ik moet helaas gewoon werken dus ik kan het opzich wel showen haha.

Witte Reebokjes in de sale voor 35 euries.

15 likes

Waar zijn ze in de sale? :heart_eyes:

Eigen site van Reebok! Code EXTRA20 krijg je 20% extra korting

2 likes

Wauw waar is de mat van?

Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hoe werken de tandpasta tabletjes?

Mijn moeder gaf aan dat ze zich wel verveelt nu ze zoveel mogelijk binnen zit wegens Corona, dus mijn zus en ik splitten en hebben deze + als ie binnen is Animal Crossing (digitaal) als verrassing voor haar besteld.

52 likes

Ohh deze heb ik ook besteld. Lijkt me lekker paartje voor de zomer

1 like

Deze tas en toilettas. Ben geen mommy(blogger) maar vind het echt chille tassen en vond deze kleur heel vet. Van st.udiono.os

13 likes

Karwei Malaga!

Wat ik gelezen heb is dat je ze op moet kauwen en dan gaat het schuimen ofzo. Maar ik heb ze zelf ook nog nooit gebruikt, dus ik ben benieuwd.

Geinfluenced

10 likes