Show je laatste aankopen #4

Die trui :heart_eyes: Wil ik! Waar is die van?

Die trui is geweldig, ik krijg er Cruella Devil vibes van. Waar is 'ie van?

3 likes

Wou hem ook kopen… maar dan weer de dilemma… bij de witte was of zwarte was :joy:

2 likes

Dit voelt echt zo volwassen! :sweat_smile:

28 likes

ddd

79 likes

Ik ga stuk :joy:

Hahaha :sunglasses:

Ik zie dat @anon42887991 nog een titel nodig heeft…

Sorry, is*

1 like

De edelstenen winkel in de buurt had sale. Foto doet de stukken totaal geen recht tho, het licht is hier echt lelijk.

49 likes

Heeft iemand ervaringen met retouren via DHL naar H&M? Wordt het snel verwerkt en wordt het geld snel teruggestort of kan ik beter naar de winkel gaan? Bij Wehkamp werkt het perfect.

Ja! Bij mij werd het snel verwerkt, ik kreeg donderdag een bericht dat mijn retour verzending was ontvangen en vrijdag stond het geld op mijn rekening. De vorige keer dat ik iets terugbracht in de winkel kreeg ik een tegoedbon… weet niet of dit elke keer zo is.

1 like

Lekker vintage jurkie.

27 likes

Kilosale Havenstraat?

Dr naast haha Gideon italiaander (waar ik stiekem een crush op heb)

1 like

Hahaha ja die ja. Nice, ik ben vlakbij je :smirk:

1 like

Aaah noo ik ben daar nu weg :sob: nog steeds dichterbij dan als ik thuis was geweest.

1 like

Aangezien precies de 2 items uit mijn Nakd bestelling die ik met kerst aan wilde doen zijn geannuleerd uit m’n bestelling (:unamused:) nu maar een H&M glittertop gekocht. Dan wordt die samen met een zwarte velours flared broek m’n kerstoutfit.

8 likes

Spelletjes🎉

25 likes

Kerstjurkje! En nog een zilveren body van Costes, maar die kan ik niet vinden online…

13 likes

Ik ken moddervarkens niet maar de rest speel ik regelmatig en vind ik heel leuk!

1 like