Show je laatste aankopen #4

Nieuwe espadrilles

33 likes

In 1 week tijd heb ik een super goed cijfer voor mijn scriptie gehaald en ben ik onverwacht gedumpt. Dus ik ben los gegaan and I have no regrets. 2 jurken zijn vintage uit de jaren '70 en de blauwe wordt op maat gemaakt in het wit.

64 likes

He wat goed EN kut! Gefeliciteerd met je goede cijfer, en veel plezier met je nieuwe jurk!

1 like

@lijnewiets @voortaan
Dank jullie wel! En op zich gaat het. Ben vooral boos, maar de jurken maken tot nu toe veel goed! Nu alleen nog geduld hebben met de langzame post :joy: :cry:

4 likes

IMG_20200429_104300

Ik weet dat het niet enorm accuraat is maar je kan wel verandering tracken. Ik ben heel benieuwd!

3 likes

Voor €150 ipv €380, goeie deals te doen bij AllSaints!!!

21 likes

Zou je willen laten weten hoe de Adidas broek valt?

dit had ik niet moeten zien

1 like

Sorry :frowning_face: :money_with_wings:

1 like

Jaaa, blij dat ie goed zit! Geniet ervan, het is nu echt mn lievelingsbroek

1 like

Probeer al de hele tijd te ontrafelen of dat kwast ding eraf kan maar kan het niet vinden, weet jij dat toevallig? Zoek al heel lang een gewone zwarte tas voor werk

Dankje! Ik lees veel dat je hem echt kleiner moet kopen, maar ik wil ook niet dat het een soort legging wordt.

Twee posters

22 likes

Goeie vraag, eraf kan ie volgens mij zeker, maar of je 'm daarna er ook terug op kan hangen…

Op de foto waar het model de tas op de schouder draagt kan je zien dat de kant waar geen kwast hangt, ook een soort “tunneltje” zit, dus het is mogelijk dat je de kwast ook aan de andere kant kan hangen.

Edit: op de foto van de bruine tas kan je de hanger zien:

image

Kan er dus zeker af!

3 likes

Thanks! Ik had alleen nog naar zwart gekeken maar zo kun je het veel duidelijker zien. Ik ga hem ook bestellen.

1 like

Die bovenste is super tof! Waar heb je hem vandaan?

1 like

Nieuw marmeren dienblad

27 likes

Via the poster club en de bovenste heet ‘olive’

Thanks! Zeker niet ergens met korting? :yum:

Oeh waar is die van?:heart_eyes: