Show je laatste aankopen #4

WAT neee ganni sale gaat gelijk kijken

3 likes

Wat doe je mij aan met die perfecte dierenprintjes. :cry:
Nu nog Susan Bijl met panterprint en de cirkel is rond.

1 like

De wasmachine had een hardloopbroek opgegeten (vast komen te zitten en gaten erin getrokken), dus ter compensatie twee nieuwe :+1:

8 likes

Waar?

Ik kreeg een mail! Ganni sale

Weet niet of de link het doet

3 likes

Hij werkt hoor :wink:

11 likes

Ohhhh thanks!! Ik heb direct iets gescoord. Love it.

12 likes

Deze heb ik ook gekocht!!

2 likes

images

16 likes

Wat handig die wattenschijfjes! Wil je laten weten of het wat is?

2 likes

Droogbloemen

Vaas

15 likes

Ik heb hem ook gekocht! Ben benieuwd hoe die staat, ben vrij lang haha

@Neverfull waar is die vaas van? Heel gaaf!

1 like

Hij lijkt niet heel kort! Maar ik heb wel express een maat 38 genomen, normaal heb ik 36. Ben zwanger dus hoop dat mn buik eronder past de hele zomer :crazy_face:

1 like

H&M Home

1 like

Het pak

!
De top
afbeelding|231x500

12 likes

Pffff ja hoor. Ik was op zoek naar een geel pak met een broek met wijde pijpen voor een huwelijk. Kon het nergens vinden dus heb nu het junglepak van WE gekocht. Maar dit is precies wat ik zocht! Super mooi

Wanneer is het huwelijk? Dat geel pak is in de sale misschien kan je nog bestellen en zien wat het beste staat? Ik ken het junglepak van WE niet, heb ik het nodig in mijn leven?

1 like

Hmmm ik vind het junglepak ook heel leuk. Maar twijfel wel! Huwelijk is eind augustus (als het door mag gaan)

Ik vind m heel leuk, ik ben 1,80 en hij is precies goed qua lengte. Hoge broek en het jasje met dat ceintuur vind ik leuk.

7 likes

Ik ben hier ook benieuwd naar @Andreya!

1 like

Heel mooi, heb je een linkje toevallig? Ik krijg mijn bestelling 5/05 en kan je dan foto’s sturen om te tonen hoe het zit? Ik ben zelf 1m83.

1 like