Show je laatste aankopen #4

vintage broek van loïs via UW :smiley:

24 likes

Kringloop pareltje

Eindresultaat:

Samenvatting

95 likes

Wist je al dat je die weer voor het tiendubbele kunt doorverkopen? Serena heeft vast tips

42 likes

Oehh heb mn Ganni jurkje binnen en ben er heel blij mee. Incl babybuik die er gelukkig voorlopig nog wel in past. :grimacing:

Wel heerlijk Nel Veerkamp maar i love it haha

91 likes

Ik was heel even bang dat je het meubelstuk een make-over had gegeven (bijvoorbeeld wit gespoten). Maar je hebt het alleen maar leuk ingericht haha

3 likes

Thanks! :blush:

Wauw staat je echt heeel mooi.

1 like

Eindelijk een mooi basic t-shirt gevonden, besteld in zwart en wit van Pieces! Als ie bevalt koop ik meteen een paar backups haha.

14 likes

Parfum. :see_no_evil:

1 like

Iemand tipte hier laatst een mom jeans van h&m conscious en die is inderdaad echt geweldig als je een mom jeans wilt, maar ook heupen, billen en geen platte buik hebt :blush::+1:

10 likes

emb1 emb2 emb3

Ik weet niet meer hoe ik op Aliexpress ben beland, maar ik kwam deze kits tegen en het leek me leuk om mee te oefenen.

EDIT: Deze ook nog gekocht. oke nu moet ik stoppen.

emb4

Alles is van embroidery club store op Ali

30 likes

Middelste oorbel in het zilver

36 likes

Planten babies en bloempotten

20 likes

Nou ik ben de laatste tijd alleen maar aan het vragen waarvan haha. Maar waar zijn de oorbellen van? Leuk!

1 like

Je pannenkoekenplant ziet er zo zielig uit in die grote pot haha

1 like

Anna Nina! Wil altijd alles wel hebben daarvan, maar zo duur

4 likes

hahaha ja hij moest daar even veilig zitten. Nu woont hij in een varken:

32 likes

Van waar is de bloes? Hij is zó mooi!

2 likes

@Banananana ik snap waarom je twijfelt om het jungle pak te houden. Ik heb het vandaag gepast en het is zo mooi.
Dus iedereen die hier graag pakken draagt, je moet bij WE zijn.

3 likes

Hahah ik twijfel niet! Ik houd m. Vind m echt mega leuk!

1 like