Show je laatste aankopen #4

Oh jeetje. Ja doe ik bij DHL normaal ook, maar deze dagen is er steeds iemand thuis :rofl:.

Mmm hopelijk krijg je snel de bevestiging!

1 like

Ook gekocht :relaxed:

1 like

100% Wollen sjaal Weekday
Jurk Monki
Jas Freequent. Ken heel dat merk niet maar flink afgeprijsd bij zalando lounge en Thinsulate warme categorie.

10 likes

31s66smjOSL.AC_SY400_ML3

Ethique Proefpakket Voor Droog Haar En Huid - H&B

Ik ga backpacken in Azië ^^
Klein stekkerblok en bar shampoo en conditioner om uit te proberen. Als iemand nog tips heeft voor handige spulletjes om mee te nemen graag. Ik zoek ook nog sandalen waar ik uren op kan lopen, nat mogen worden en er nog een beetje stylish uitzien.

4 likes

Teva sandalen

1 like

:grin:

21 likes

Ik heb deze (van teva) Teva
Meerdere reizen op gelopen, ook in de bergen en minder ‘lomp’ dan andere tevas.
Waarschijnlijk staat deze al op je lijst, maar ik was op backpackreizen altijd blij met een stuk touw, wasknijpers en iets als Wipexpress (voor snelle wasjes).

1 like

wat moet je er dan mee?

Hebben ze in Newcastle een morphe winkel, kleine impuls aankoop gedaan

16 likes

17 likes

Ja zag ik ook staan idd. Ik heb hem bij amaz.on duitsland besteld. Hier stonden reviews en foto’s van mensen die deze direct in het stopcontact gebruikte en dit ging prima. Sommige zeiden wel dat deze stroef past. Je mag hem niet direct in het stopcontact steken om een bepaalde regelgeving, ik weet het niet precies.

1 like

Oh deze zijn leuk! Wel suède helaas, misschien niet zo geschikt voor in het water.

Dankjewel voor de tips. Ik schrijf ze op :smiley:

Nu moet ik ècht stoppen met bestellen zeg. Die hele dagen thuis zitten met kind en zieke man is niet goed voor mijn portemonnee.

3 likes

Deze is wel heel fijn!

1 like

Samsung active 2

13 likes

Heel cool!

1 like

Wow! Is dit voor jezelf? Zo ja: succes!

Jaarlijkse Lush sale :heart_eyes:

23 likes

Candy Rain en Yog Nog :heart_eyes:
Ik vind het trouwens best flauw dat de sale dit jaar alleen in de winkel is. Ik snap het van de ene kant wel, maar hier zit bijvoorbeeld geen Lush in de buurt dus dat is wel echt stom

1 like

Ik heb Amelie Mae en Lust gekocht met 50% korting :blush: En een tandpasta… Candy Cane?

web_amelie_mae_100ml_perfume26

3 likes