Show je laatste aankopen #4

En the good old days dat het op factuur kon. Ik krijg geen akkoord om gebruik te maken Klarna… :triumph: Betaal altijd alles netjes, vet irritant.

2 likes

1304 - €5.- (jarenlang geldig geweest, haha)

20 likes

Tussen BE en NL zit wel vaak verschil in acties bij de meeste winkels. En meestal is dat nadelig als je in BE besteld helaas. Bv flack friday bij Mango NL 30% en BE 20%

1 like

Ik ging naar de Bijenkorf om mijn geurtje te kopen, maar die hadden ze ineens niet meer en vervolgens tegen deze jurk aangelopen en oeps. De jurk is trouwens van Rixo

42 likes

Zou je willen laten weten hoe die laarsjes bevallen. Kwaliteit etc. De reviews op Google over deze site zijn best negatief namelijk.

Ik heb dit ook ineens :sob:

1 like

Ik ook niet! Terwijl ik bij andere webshops wel met Klarna kan bestellen.

Oei, dat heb ik niet gelezen. Ik had ze op een andere site gezien en daar waren ze uitverkocht, dus heb gewoon een random andere site gezocht haha!

Ze komen vandaag (terwijl ik morgen aan had gegeven want ik ben aan het werk, irritant) dus laat het je snel weten!

1 like

Ja echt super kut! Kunt bij Klarna etc navragen hoe dat kan en moet een nummer bellen, heel raar. Dan niet H&M :wave:

1 like

Als je veel retour stuurt kun je ook worden uitgesloten van klarna bij de specifieke webshop… misschien dat het daar mee te maken heeft?

Hmm wel regelmatig. Maar als ik bij alle andere shops het wel altijd kan gebruiken is dat toch heel raar?

Carhartt zalando lounge

7 likes

Van dorothy perkins via zalando.

17 likes

Ik kan me niet identificeren met mensen die alleen maar zwart dragen :joy: Alles van monki

15 likes

De webshop zelf kan bepaalde klanten uitsluiten van klarna op basis van retourgedrag. Dus dan kan het inderdaad kloppen dat je bij andere shops klarna nog wel kunt gebruiken :frowning:

1 like

Ik… em… hou van print?

22 likes

Dan zal dat het zijn! Als ik bij H&M bestel houd ik altijd wel één item eigenlijk… maar gaat idd wel wat terug. Balen!

1 like

Lekker in contrast met mijn post van gisteravond haha! Ik heb dat dus juist met kleur :joy:

1 like

11 likes

Kraamkado voor mijn nicht (haar nog ongeboren) dochtertje. Gelukkig houdt zij wel van opdrukken :blush:

16 likes