Bordspel!
FonQ!
Van neinties
Dat had ik niet verwacht, ziet er gaaf uit!
Haha aah nee dat vind ik juist leuk! Ik ben heel benieuwd hoe ie staat inderdaad, maar vond dit wel een goeie tijdloze kleur zonder dat het zwart/donkerblauw/grijs is.
Wauw, supermooi!
Aankopen afgelopen periode
H&M (Thanks to een FF’er!)
Maatlepeltjes H&M
Stitchonomy!
Die maat lepeltjes zijn niet zo’n succes, dat folie laagje laat los… (ze zijn dus gewoon zilver met een soort dun folie achtig gouden laagje eromheen). Maar met afwassen en natte vloeistoffen enzo gaat dat eraf. Ik heb zo vaak die folie stukjes in m’n eten dwarrelen… Echt irritant haha. En die lepeltjes zien er ook echt smoezelig uit inmiddels. Dus mocht je ze nog kunnen terug brengen zou ik dat aanraden
Oh neee dat sucks! Heb het kaartje en de verpakking al weggegooid.
Ohh noo haha… Nouja goed opletten dan. Als het wat gaat loslaten kan je beter onder de hete kraan houden en proberen zo veel mogelijk folie er met opzet af te halen, dan komt er iig minder in je eten
Zou jij mij een pb kunnen sturen met welke boeken er tot nu toe allemaal zijn? Ik ben het overzicht even kwijt
Will do!
Is de avocado niet in de prullenbak beland?
Ik vind de AirPods van Apple fijn. Kan ook niet tegen noise cancelling maar die houden toch flink wat geluid tegen voor mij.
Dankzij @Revelry haar mooie patroon en mijn kriebels om te leren borduren, ben ik een beetje gaan zoeken. Heb net mijn eerste borduur kitje besteld via Splendith. Zag ook echt een hele mooie via de site die Revelry aangaf, maar vond ik nog net iets te eng!