Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Wij hebben die maanlamp ook, op de babykamer. Ik heb hem zelf bij aliexpress gekocht, maar hij zit er precies hetzelfde uit. Best een leuk ding, stevig en kan tegen een stootje. Opladen via usb stekker. Hij heeft twee soorten licht, warm wit en blauwwit. Doordat mn zoontje ermee zat te spelen, ontdekten we ineens dat hij ook nog dimbaar is. :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Oke heel eng dit heb bijna hetzelfde lijstje alleen een glamglow mini masker ipv de lipstick. Parfum en samples allemaal hetzelfde haha (oud&bergamot toch?)

Spencer Modström

Top Samsøe & Samsøe

Shirt COS

Jas Scotch & Soda

10 likes

Myrrh en Tonka

2 likes

Wat een gave fiets! Ik ben aan het sparen voor een gravelbike, mag ik vragen hoe jij tot de keuze gekomen bent voor dit model? Ik vind het aanbod nogal overweldigend namelijk. :sweat_smile:

Ik heb de KitKat versie gisteren gegeten. Wel lekker, niet bijzonder 6/10

1 like

Dankje! Ik had van iemand de tip gekregen dat Cube fietsen heel goed zijn voor wat je betaald en dat dit een goed beginnersmodel is. Dit was ook een van de goedkopere fietsen die ik tegen kwam en vind deze ook gewoon mooi qua kleur.

Verder heb ik nog naar Liv fietsen gekeken van Giant, daar heeft mijn zus er een van, die fietsen zijn speciaal voor vrouwen gemaakt. Canyon had ik ook op het oog, maar deze vond ik te duur voor een beginnersfiets.

3 likes

Cube is ook echt een goed fietsmerk ook als je niet in de duurste prijsklasse zit! Ik heb een hybride Cube (tour bike) en nog elke dag blij mee

1 like

Ik zit met de KitKat-review tussen @JonSnow en @Willem in met een 7/10.
Niet lekkerder dan een KitKat. Wel lekker. En inderdaad koffie-iets.

2 likes

Wat een prachtige fiets! Veel plezier!

1 like

Oh die wil ik ook eens ruiken, veel goeds over gehoord

@JonSnow @Willem thanks! Ben benieuwd. Als het goed is wordt het vandaag bezorgd. Was idd vooral benieuwd naar de KitKat en Toblerone versie.

En @anon4388265 bedankt voor jullie reacties! Het helpt om in ieder geval wat gerichter te zoeken. Het wordt ook mijn eerste gravelbike dus een beginnersmodel komt goed uit. Veel plezier met je fiets! :relaxed:

1 like

Mooi, waar is de sjaal van? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Abercrombie! in de sale nu :smiley: superzacht

1 like

Dankzij iemand hier uit het topic :smiling_face_with_three_hearts:

En deze heerlijke jurk met franjes aan de mouwen, Zara. Veel korter dan ik tegenwoordig draag maar yolo

17 likes

Dankjewel! ik denk helaas uitverkocht nu, hou m in gedachten :grin:

Ah wat stom :frowning:

had vorig jaar ook al de andere twee truien uit deze giorgia lupi co-lab van &other stories gekocht en deze bleef maar te koop staan, dus nu met 90 euro korting kunnen kopen :+1:t2:

12 likes

Die jas zou ik sowieso inpikken! Mooie kleuren!

Mijn vinted bestelling is binnen en het past woeee. nu lekker in de wasmachine.

2 likes