Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Dit is m! https://www.debijenkorf.nl/hourglass-the-essentials-limited-edition-make-up-set-3146090396-314609039600000?ref=%2Fhourglass

2 likes

Stond al zooooo lang op m’n bucketlist

https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/d698c2199b0b3603a87baf037b56f428/5c3876a8b3654c3683e02778d67ef215.jpg

Nieuwe trainingsbroek

8 likes

Geld uitgeven onder het mom #supportyourlocals, perfecte excuus haha

7 likes

Een cover buy :face_with_hand_over_mouth:

15 likes

Nieuwe chill outfit

12 likes

Een Ipad air voor mezelf gekocht omdat ik binnenkort 25 wordt😳

En een 100% zijden kussensloop omdat ik hoop dat mijn haar daar een stuk gezonder van wordt.

15 likes

Geurkaarsen diptyque, laarzen Zalando en kasjmier broek H&M

12 likes

Vanwaar komt je kussensloop?

De webshop heet Lilysilk en je kreeg 10% korting als je je inschreef voor de nieuwsbrief☺️

Nieuwe spijkerjack van de H&M

14 likes

Mooi! Heb je een link?

Was er toevallig ergens een aanbieding voor de iPad?

Timberlands kindermaat & jas van herenafdeling asos. Hopelijk is die jas wat. Heb al 2 (dames)jassen teruggestuurd

5 likes

Gister was er toevallig 45€ korting bij de mediamarkt op de Ipad. Maar heb me net ook laten vertellen dat als je via Ing rentepunten doet je precies dezelfde korting hebt bij de Amac.

1 like

Yes, heb ik voor je!

De hoodie:

De joggingbroek:

1 like

image

Via Veepee

12 likes

Normaal laat ik niet echt dingen zien die met wiet te maken hebben enz maar ik heb vandaag een dienblad gekocht speciaal om op te draaien (en om spulletjes op neer te leggen) en ik vind hem te tof om niet te laten zien. Hij is ook niet heel klein dus genoeg ruimte.

(Hij is hier dus ook echt voor gemaakt)

22 likes

Fingers crossed dat het past/staat.

(en nu zonder per ongeluk als reactie te plaatsen op @Fenayi haha)

14 likes

H&m? Ik heb m ook! Had wel een maat groter dan normaal nodig, anders zat hij echt te strak rondom buik. Kreeg m dan ook amper aan en uit. Toen een maat 40 besteld en die zit perfect, sluit nog steeds mooi aan rond billen en taille en vind m ook heel leuk staan.

1 like

Oh fingers crossed dan :sweat_smile: