Die koektrommel zou ik zeker niet afzichtelijk noemen
ik wil zo graag een tk maxx in mijn stad
Ik mis een TK Maxx in Utje. Nu de Hudson Bay leeg staat kunnen ze toch wel twee verdiepingen vullen met TK maxx.
dit vind ik ook van onze hudsons bay hier, maar ik ben zo bang dat er een primark in komt
Uitproberen en vergelijken inderdaad!
Ik heb er 1 van JBL. Die van Sony en Bose zaten beide niet lekker op mijn oren en/of ik kreeg er zo’n soort vliegtuigoor van. Alsof je hoog in de bergen zit en je oor dicht gaat. Die van JBL zit bij mij fijner en daarbij heb ik dat gevoel van druk niet. De prijs is best een stuk lager, misschien is de demping daardoor ook net wat minder. Voor mij werkt het voldoende, muziek en telefoon klinken goed.
Sorry voor het off topic gaan maar waren er hier geen meiden die onlangs met korting een iPad hadden gekocht? Op welke site was dit ook alweer?
Oeh bij welke TK Maxx was dit?
Rotterdam centrum!
@pastelzwart yes that’s me. Was via Amazon, was iets van 50 euro korting en de Apple pencil had toen ook korting. Heb denk ik totaal 80€ bespaart. Toch weer 80€ 🤷 het is heel erg in de gaten houden bij Amazon. Die passen iedere dag de prijs aan. De dag nadat ik besteld had was de prijs weer ‘normaal’ voor Amazon doen.
wow thanks for the tag ik ga gelijk naar de kruidvat straks hahah
Deze maar dan in lilac
En deze
Even klaar met de rouwmuggen op mijn nieuwe plant.
Ik kon me niet inhouden… Stonden alletwee al lang op mijn verlanglijstje en nu grote korting.
En nu wil ik een jaar proberen niets meer te kopen
Ik ben gezwicht voor de Black Friday sale op Bol en heb een Satisfyer Pro gekocht voor 25 ekkies
Hetzelfde hier, het forum heeft me overgehaald haha
Ja, zo leuk
Ik ben dus niet de enige op de wereld die nog oorwarmers draagt
Waar heb je die parfum gekocht met korting?