Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Mom jeans poging 100. Ik ben benieuwd maar ik weet al dat het niks is haha. En een simpel ribtruitje. Beiden van na-kd.

11 likes

Oh ik ga de broek retourneren. Hele wijde/bolle pijpen. De stof is ook heel vaag, stroef

@WhereTheLightIs hij hield mijn koffie lekker warm. Het schuifje om het drinkgaatje te openen is best wel stug, maar is wel te doen. Op de onderzijde zit een siliconen ding waardoor hij goed op de tafel blijft staan. Maar blijf van mening dat ik hem niet zo in mijn tas durf te gooien omdat ik toch bang zou zijn dat hij open gaat. Om gewoon zo in de hand te houden/in de auto mee te nemen in de houder is geen probleem.

Lol ik zie dat het dit topic was waar het over dekens ging. Tot zover mijn intelligentie

Ah, dankjewel voor je review! Ik kijk/twijfel nog even verder denk ik…al vind ik ze er wel gewoon heel mooi uit zien!

Omdat ik nog steeds 2x per week sport bij de fysio (vanwege Corona), en ik vond dat ik wel een nieuwe sportlegging verdien :smirk:

20 likes

9 likes

Vaas voor m’n legoboeket (shop bij Eva)

Koffiemokken (plek online)

Spelletjes (bol)

Dienblad voor op salontafel (sunny lifestyle)

Droogbloemen (aimelie)

Kaarsenhouders (plaatselijke winkel)

67 likes

Mooi zeg, zeker dat dienblad en die kaarsenhouders :heart_eyes:

1 like

Waar is de zonnebril van? :slight_smile:

Nav de tip hier in het topic, een Ray ban Havana (klein montuur) met 50% korting

11 likes

Waar is de witte blouse van? :heart_eyes:

1 like

H&m sorry

Mooi! Via de Bijenkorf denk ik? Ik zie hem niet meer op de site, dus hij zal wel uitverkocht zijn helaas.

1 like

Bestelling bij bonprix gedaan. Benieuwd naar de kwaliteit en of alles past.

5 likes

Nieuwe bril :nerd_face:

Ik heb er ook maar gelijk een blauw licht filter in gedaan

18 likes

Ik heb naar precies dit model zitten kijken, dan in het zwart! Heb je online besteld of naar de winkel geweest?

Ik heb een aantal modellen besteld voor home try on! Er zijn dan helaas wel een aantal kleuren niet beschikbaar, weet niet of zwart daar ook tussen zit. Ik heb zelf al een andere opticien dus hoefde geen meting, maar als je je oogafstand enzo nog niet weet dan is t wel handig om toch naar de winkel te gaan denk ik!

1 like

Die heb ik, volgende week controle bij de specsavers (Wil nu even niet naar A&T vanwege OV waarmee ik moet) maar ik zit nu inderdaad te kijken met de home try on! En heb besteld. Gaat het met retour makkelijk?

Ja was via de Bijenkorf. Toen ik m’n berichtje postte gisteren was er nog 1, maar misschien wordt ie nog geretourneerd. Ik heb zelf een groter model Havana (zelfde kleur maar montuur is groter) geretourneerd, dus die komt nog online denk ik.

1 like