Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Dit dekbed van Ikea. Ben er echt blij mee. Het voelt en ziet er een beetje linnenachtig uit en heeft handige drukkers onderaan ipv een groot gat en een strook.

3 likes

pro controller is echt mijn beste aankoop geweest voor de switch <3
zo comfortabel in de handen met lang spelen.

1 like

Geld moet rollen!
Voor in de achtertuin. Nu hopen dat ‘ie snel geleverd wordt! (Is van HKLIVING)

42 likes

43 likes

Hier ook! :raising_hand_woman:t3: Love Mario

12 likes

Geen idee wanneer ik dit aan moet doen, maar je moet zelf een beetje de slingers ophangen in deze tijd.

En deze voor maar 45 euries

15 likes

Leuk! Die wil ik ook echt proberen. Weet niet of je ook al Mario Odyssey hebt gespeeld voor de Switch maar die is ook erg leuk, moet je ook samenwerken! (Maar kan ook alleen)

1 like

Ook voor de achtertuin. Direct van een kweker (fluwel, dike tip voor wie ook wil!)

En nu maar hopen dat die dahlia’s prachtig uit komen. Het doel is om een soort pluktuin creeeren in m’n achtertuin.

45 likes

Oh wauwww, mijn dahlia’s zijn vorig jaar vrij snel gesneuveld maar ze zijn zo prachtig!
Zou je tuin graag een keertje zien als alles straks mooi staat en bloeit :heart_eyes:

1 like

Thanks!! En ja leuk, ga ik doen! Over 2 weken komen ze betegelen en het houten terras aanleggen + gras leggen. En ik ga dan zelf alles in de borders zaaien en planten.

Beetje off-topic dus in een spoiler, maar dit is ons ontwerp. Ga dit jaar beginnen met de dahlia’s en verder heb ik alvast veel eenjarige bloemen gekocht om een beetje te testen.

Tuin op papier

Tuin is 16m

51 likes

de blouse!

22 likes

Waar heb je de top gekocht? Kan hem via foto zoek functies niet vinden… hij is ergggg mooi!

Nr. 2, 5, 7, 8 en 9.
De verzameling weer even uitbreiden!
(Mijn dochter vind deze kinderen voor kinderen ook allemaal leuker dan die van tegenwoordig)

En ja ik ben precies zo oud als kinderen voor kinderen

22 likes

Hebben deze een speciale naam? Zie ze niet bij limited edition en met google zoeken krijg ik alleen valentine’s edition…

Nevermind, gevonden :nerd_face:

Wel zonder platform.

9 likes

Bij Zeb, een Belgische keten. Had een hele mooie cadeaubon gekregen van een vriendin. De top heet Whispering Thoughts, misschien dat je 'm zo kan vinden.

1 like

En @Foucher dit is zo’n leuk spel! Die laatste wereld is echt heel moeilijk, dus bereid je voor haha! Veel plezier!

2 likes

Eindelijk deze beauties

28 likes

Eens kijken of dit wat is

Ik vind de h&m website trouwens echt klote. Dingen zijn steeds maar zo kort op voorraad en heel veel maten zijn op. Wou nog sokken en ondergoed bestellen maar ze hadden gewoon geen brazilians in mijn maat. Vind ik echt raar.

10 likes

Concertkaartjes voor Balthazar in september. Hoop écht dat het dan gewoon door kan gaan

17 likes

Die onderste, waar is die van? :heart_eyes:

1 like