Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Welke maat heb je? Want ik heb ze hier nog bijna helemaal nieuw staan en draag ze dus nooit :see_no_evil:

Vestje en blouse.

20 likes

Dat ze de sneakers voor de retail prijs heeft gekocht via Vinted. Vaak gaan bepaalde sneakers qua prijs flink omhoog omdat het een bijzondere uitgave was. Kijk maar naar de Air Max by Parra. Als je die nu nog voor retail kunt vinden heb je echt geluk.

Oké ik heb mn no buy weer opzij geschoven maar ik heb een nieuwe baan dus ik mocht iets kopen voor mezelf :joy:

Wollen jas van Max Mara

12 likes

Waar is de blouse van? Erg leuk!

Totaal iets anders, zag gisteren een stel vrouwen vrouwen op straat dit soort foto’s maken. Resultaat is tof maar als je ze zo in het wild tegenkomt beste gekke setting :joy:

1 like

zeker Lotte and Friends?

18 likes

Op Vinted gekocht voor retailprijs. Ze gaan nu op bijv stockx weg voor het dubbele dus heb een goede deal🤗

1 like

Ja is van h&m! Maar heb deze via mp overpriced kunnen overkopen. Op ali krijg je ze ook, alleen stukje kleiner

1 like

Geen idee, was gisteren in Dordrecht.

1 like

Via welke site heb je dit besteld? :heart_eyes:

1 like

Zin om hierin te liggen :sunglasses:

18 likes

Jaaaa :sunglasses::sunny:

Mijne komt helaas zaterdag pas, maar ben echt zo enthousiast hahaha

1 like

Ik voelde deze post gewoon!! Echt waar! Gisteren nog bijna m’n schouders uit de kom getrokken. Wij willen ritsen!

1 like

Ahh jammer, hij is echt perfect voor het weer van deze week! Ik heb mijne bij een andere site gekocht (Haxo). Bij Fonq waren er veel uitverkocht, en deze kleur was bij Haxo iets goedkoper dan bij Fonq. Levertijd is 1-3 werkdagen, dus is nog even afwachten of ik hem deze week al krijg haha.

1 like

Ook zonder zon zal ie heerlijk zijn, kom er niet meer uit zodra ie er is :joy:

Hahaha heb je helemaal gelijk in. Denk dat mijn vriend hem ook vaak gaat inpikken, om dutjes te doen :joy:

1 like

Jaaaa deze is zo chill. Ik heb die vorig jaar cadeau gegeven aan mijn man omdat hij zo van slapen houdt hahaha. Is dit ook de 2-persoons? Dat vond ik namelijk ook leuk, lekker met zijn 2en chillen in de hangmat :sunglasses:

Als ik de beschrijvingen moet geloven, zijn de hangmatten van Vivere allemaal 2-persoons haha. Ideaal, hoeven we elkaar niet eruit te gooien.

1 like