Nee klopt, de lavender is alleen voor 2 blonde plukken in mijn haar. De fudge is om de rode gloed uit mijn bruine haar te halen.
Graphics zijn stuk mooier op de Xbox en nieuwe assassins creed kan nog niet op switch.
Nee met mijn grote cupmaat niet vind ik.
En waar is deze van met leuke ruffletjes
Ikea! Maar ik het bestellen lukte uiteindelijk toch niet (surprise surprise).
Wat schattig! Vanwaar?
Het loon van degene die dit badpak moest maken voor 12 euro zal niet zo fair geweest zijn nee
Nee dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Ik denk dat het badpak van Sophie Stone wel degelijk van gerecycled polyester is gemaakt en dat van Aliexpress niet. Dit type badpak is blijkbaar in de mode en dan is het niet gek dat verschillende merken/bedrijven het laten produceren. (Verder geen verstand van mode dus als iemand hier meer van weet hoor ik het ook graag.)
edit: is de hele marketingstrategie van Ali niet dat ze kijken wat andere merken maken en dat kopiëren?
Lijkt me toch eerder dat Ali een goedkope knockoff verkoopt
Joh! Ik zou bijna die van Ali ook bestellen om ze te kunnen vergelijken! Zou wel heel raar zijn
Nou dat grijze ding houd ik, lijkt me wel handig als het in juli en augustus weer eens 140 graden wordt.
Die rode hoef je niet te proberen want dat is het raarste stuk stof dat ik ooit van H&M ontvangen heb. Toen ik het eindelijk snapte en aanhad leek ik ongeveer dit postuur te hebben
m’n borsten waren ondertussen beide zichtbaar, het zakte af op m’n rug en de banden vielen van m’n schouders.
Alleen kopen als je cup H of groter hebt en een brede rug met smalle heupen.
Waar is die laatste van?
Alle pyjama’s heb ik bij Tezenis besteld. Met de code WELCOME krijg je 20% korting